Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 adr zgrzyt przy odpaleniu


grzesiek216

Rekomendowane odpowiedzi

Po uruchomieniu silnika słychać głośny zgrzyt jakby drganie blachy. Co to? Napinacz łańcucha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz. Odpala tak tylko po długim postoju czy nie ma reguły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko po długim postoju i tylko za pierwszym razem. Jak zgasze i od razu odpalę to już cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można powiedzieć, że to normalne. Jaki olej i jego ciśnienie? 

Jakbyś wymieniał uszczelkę pod pokrywą, bo widzę zapocenia, to do weryfikacji łańcuch i napinacz. Poza tym wymień te dziadowskie węże semperit od gazu na coś lepszego. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej zmieniałem 2 dni temu na castrola 10w 40 ciśnienie ok. A co do napinacza to tak myślałem chociaż dziwi mnie to bo ten ma ok 35 tyś przejechane ale ok dzięki. A olej to po starym korku od wlewu z wypierdziana uszczelka i z niego wypluwalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chiński zamiennik to mnie nie dziwi. Pewnie na 5w40 byłby mniejszy zgrzyt, bo szybciej nabiloby ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak po długim postoju tak się odzywa napinacz to możliwe że zaworek zwrotny się wykręcił , jest on w podstawce filtra. Przerabiałem ten sam temat u znajomego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz bardziej przybliżyć o jaki zawór chodzi w sensie jak to szukać i na co zwrócić uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie polecić jakiś konkretny ten napinacz w sensie jakiś zamiennik oczywiście poza Ori za 2500. Co montowaliscie i chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Febi bez cewki za niewiele ponad 300zł i wyłączenie u tunera obsługi zmiennych faz. Wydasz w sumie mniej niż za możliwy zamiennik napinacza z cewką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o czymś takim

AUTO-PLUS.PL

Wszystkie części do VW Audi Skoda Seat. Największy sklep VAG. Katalog po VIN...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Temat o takim myku jest opisany w dziale a4 b6 dla 1.8t :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn jakim myku? Tam standardowo rozpisują się czy napinacz czy sam łańcuch czy ciśnienie oleju itd na tej zasadzie ja też mogę zmierzyć olej chociaż pompę robiłem jakiś czas temu bo zdechła albo zmieniać sam łańcuch bo może napinacz jeszcze żyje który poza tym też robiłem oczywiście pewnie chiński bo za 700 z allegro itd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, grzesiek216 napisał:

Tzn jakim myku?

O przejściu z napinacza z solenoidem na ten bez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn wsadzenia tego napinacza hydraulicznego zamiast sterowanego elektrycznie jak jest teraz? Niemożliwe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, grzesiek216 napisał:

Tzn wsadzenia tego napinacza hydraulicznego zamiast sterowanego elektrycznie jak jest teraz? Niemożliwe ?

Tylko sam tak zrobiłem i jeżdżę od grudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zna ktoś może numer części takiego napinacza bez zmiennej fazy?

Denerwuje mnie to już tak że zastanawiam się nad kupnem oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...