Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Poziom paliwa w baku (wskazówka, fis)


Wosikxxx

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Bromchit napisał:

Popraw to, bo jeszcze ktoś pomyśli, że tam jest pompa paliwa ?

Fakt 

Poprawiłem

 

Jeśli objaw jest od zakupu to poprzedni właściciel mógł namieszać z pompami i pływakami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Robero321 napisał:

Fakt 

Poprawiłem

 

Jeśli objaw jest od zakupu to poprzedni właściciel mógł namieszać z pompami i pływakami 

Dokładnie i do tego po teście o który prosiłem sprawa jeszcze bardziej się komplikuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie jak otwierasz obie komory to w której jest więcej paliwa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Wosikxxx napisał:

Zrobiłem tak jak mówiłeś. W momencie kiedy jedna wtyczka była podpięta, drugą odłączyłem i połączyłem jednym kabelkiem pozycja 2 i 3. Dobrze zrobiłem? 

Tak dobrze tylko, wynik jest inny od oczekiwanego przeze mnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Robero321 napisał:

Jeszcze jedno pytanie jak otwierasz obie komory to w której jest więcej paliwa ??

Na początku pisał że w tej za pasażerem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.03.2020 o 18:39, Wosikxxx napisał:

W lewej komorze baku za kierowca jest 1/4 paliwa a po drugiej stronie 3/4, dystans na około 200km. Wskaźnik w lewej części jest maksymalnie do góry a w lewej logicznie mnie bo jest mniej paliwa. Czy tak to ma być? 

Chyba że źle ten wpis zrozumiałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Robero321 napisał:

Jeszcze jedno pytanie jak otwierasz obie komory to w której jest więcej paliwa ??

Cały czas po stronie pompy jest więcej paliwa. Dużo więcej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rób tak jak koledzy piszą czyli podeślij VIN i numery z pływaków-koszy

Bo wygląda albo na zmienione pływaki od poziomu albo na uszkodzenie ich

Edytowane przez Robero321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Robero321 napisał:

To rób tak jak koledzy piszą czyli podeślij VIN i numery z pływaków-koszy

VIN: WAUZZZ8E34A201664

NUMER POMPY: 8e0906087p

Za kierowca: 8e0201317n

Wszystko już jasne. Od kolegi którego kupiłem audice to miał już od początku problemy z tym. Więc ktoś tam już grzebał. 

Edytowane przez Wosikxxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer za kierowcą jest ok. 

A ten za pasażerem napisałeś że to numer pompy. 

Trzeba to jeszcze sprawdzić, czy ten co ja podałem  i ten Twój numer, dotyczy tej samej części, może jest gdzieś numer samego pływaka. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Bromchit napisał:

Numer za kierowcą jest ok. 

A ten za pasażerem napisałeś że to numer pompy. 

Trzeba to jeszcze sprawdzić, czy ten co ja podałem  i ten Twój numer, dotyczy tej samej części, może jest gdzieś numer samego pływaka. 

Numer który podałem za pasażerem jest to numer części całej, zaraz przy złączu wtyku. W takim razie jest prawdopodobnie zły pływak. W jaki sposób mogę sprawdzić z kim symbolem powinien być orginalny? Nic nie mogą znaleźć. Numer pływaka przesyłam:

IMG_20200316_184446.jpg

IMG_20200316_184251.jpg

Edytowane przez Wosikxxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie już się zorientowałem. Super, dziękuję. To jest właściwy numer części? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj proszę kodowanie licznika.

Czy masz webasto w aucie? Pompa jest pod webasto, czy nie była wymienana?

Edytowane przez bobikos
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Wosikxxx napisał:

Właśnie już się zorientowałem. Super, dziękuję. To jest właściwy numer części? 

Tak, Twoj vin, miesci się w przedziale numerów vin, które podałem wcześniej. 

Edytowane przez Bromchit
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, bobikos napisał:

Podaj proszę kodowanie licznika.

Czy masz webasto w aucie? Pompa jest pod webasto, czy nie była wymienana?

W jaki sposób mogę sprawdzić kodowanie licznika? Nie mam pojęcia na temat webasto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Bromchit napisał:

Tak, Twoj vin, miesci się w przedziale numerów vin, które podałem wcześniej. 

Sprawdzałem numer części pływaka od strony pompy i jest dokładnie taki sam który wysłałeś mi zdjęcia powyżej. Pływak pływa tzn. jest góry więc dziur nie posiada. Czy mogę sprawdzić w jaki sposób jest on uszkodzony? I jak to się dzieje, że się uszkadza?

W takim razie mam kupić ten pływak? Co myślicie o tym? Znalazłem tylko jedną sztukę na allegro do silnika 3.0 ale numery się zgadzają. Znalazłem jeszcze pływak o numerach 8E0919673AH to może ten ma być a nie AG (jest jeszcze J, M, A). Tak tylko pytam Bromicht bo sprawdzałeś po numerach VIN. 

Chciałbym jeszcze dodać, że nie reaguje wskazówka kiedy nim poruszam, dokładnie nie pamiętam, dawno testowałem. 

IMG_20200317_172602.jpg

Edytowane przez Wosikxxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Wosikxxx napisał:

Sprawdzałem numer części pływaka od strony pompy i jest dokładnie taki sam który wysłałeś mi zdjęcia powyżej. Pływak pływa tzn. jest góry więc dziur nie posiada. Czy mogę sprawdzić w jaki sposób jest on uszkodzony? I jak to się dzieje, że się uszkadza?

W takim razie mam kupić ten pływak? Co myślicie o tym? Znalazłem tylko jedną sztukę na allegro do silnika 3.0 ale numery się zgadzają. Znalazłem jeszcze pływak o numerach 8E0919673AH to może ten ma być a nie AG (jest jeszcze J, M, A). Tak tylko pytam Bromicht bo sprawdzałeś po numerach VIN. 

Chciałbym jeszcze dodać, że nie reaguje wskazówka kiedy nim poruszam, dokładnie nie pamiętam, dawno testowałem. 

Pływak możesz sprawdzić omomierzem. 

Ale tutaj trzeba skupić się na tym, że wskazówka nie reaguje, gdy zmieniane jest położenie pływaka. 

Dlatego prosiłem o test bez udziału pływaków, którego wynik nie jest taki jak wg mnie powinien być. 

Mam chwilę to zaraz test zrobię u siebie

Wszystko jasne, u mnie jest podobnie.

Na włączonym zapłonie, odłączenie wtyczki przy pompie powoduje zaświecenie rezerwy, jednak zwieranie pinów we wtyczce nie powoduje zmiany położenia wskazówki. Po podłączenie wtyczki mija dłuższa chwila zanim wszystko wróci do normy. Ogólnie wszystko reaguje z dużym opóźnieniem, w sumie to logiczne.

Te numery które podałeś muszę sprawdzić w Etce. 

8E0919673AH - napęd na przód, czujniki A, J, M, wg. Etki występowały przed 2001 rokiem, więc nie podejdą bo najprawdopodobniej ich charakterystyka rezystancji jest odwrotna.

Edytowane przez Bromchit
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując mam zakupić pływak i to sprawdzić na innym? Po kilku testach wynika, że właściwie ten pływak jest uszkodzony. Na ten moment w liczniku nie ma co grzebać, może tam coś padło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się mylę ale pływak nie wyglądał najlepiej na tym Twoim zdjęciu 

Tak jak by miał powycieraną powierzchnie  ślizgową..  

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...