ginomeister 0 Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Siemka, kupiłem ostatnio lekko pomodzoną b6 i wyjade mi sie, że nie idzie do końca tak jak powinna. Zrobiłem logi i chętnie wysłucham Waszych uwag, porad. 002 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_yKc31.html 003 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_ACi55GW.html 115 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_2fJx369.html Dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Jeśli zrobiony jest sam program, a turbo seria k03 to soft do poprawki, bo to turbo w życiu nie dmuchnie tyle co chce ecu. Korekty lecą na bogato więc możliwa jakaś nieszczelność. Najlepiej wgrać serię i ponowić logi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ginomeister 0 Opublikowano 19 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 26 minut temu, przem8 napisał: Jeśli zrobiony jest sam program, a turbo seria k03 to soft do poprawki, bo to turbo w życiu nie dmuchnie tyle co chce ecu. Korekty lecą na bogato więc możliwa jakaś nieszczelność. Najlepiej wgrać serię i ponowić logi. Z tego co mi wiadomo jest sam soft bez dodatkowych gratów. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ginomeister 0 Opublikowano 19 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 33 minuty temu, przem8 napisał: Jeśli zrobiony jest sam program, a turbo seria k03 to soft do poprawki, bo to turbo w życiu nie dmuchnie tyle co chce ecu. Korekty lecą na bogato więc możliwa jakaś nieszczelność. Najlepiej wgrać serię i ponowić logi. Dodam jeszcze tylko ze jest wsadzony blow off, czy może to mieć wpływ na tą nieszczelność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Blow off do wyjecia, wstaw org zawór dv. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Ponów 115+118 i 2+33 po zmianie na dv. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ginomeister 0 Opublikowano 19 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 2 minuty temu, przem8 napisał: Ponów 115+118 i 2+33 po zmianie na dv. Godzinę temu, Łukasz13 napisał: Blow off do wyjecia, wstaw org zawór dv. Okej, dzięki chłopaki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ginomeister 0 Opublikowano 29 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 W dniu 19.03.2020 o 18:23, Łukasz13 napisał: Blow off do wyjecia, wstaw org zawór dv. W dniu 19.03.2020 o 19:29, przem8 napisał: Ponów 115+118 i 2+33 po zmianie na dv. 002 033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003 020: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115 118: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Ponowiłem logi na oryginalnej DV, sprawdziłem szczelność, wydaje się okej. A co do blow offa to jest dwutłoczowy wiec czy moglby on tez powodowac jakies problemy? A co od logów jak oceniacie sytuacje? Bo chyba sie zbytnio nic nie zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się