Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy VCDS auto nie odpala. proszę o pomoc


Kapelek11

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,gdy dziś rano chciałem odpalić auto,zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych. Auto odpaliło i po chwili zgasło żeby odpalić ponownie zapalić auto muszę długo kręcić. Podłączyłem VCDS i ukazało takie błędy. Proszę o pomoc z tymi błędami.
   

                Address 01: Engine       Labels: 

4823 - Internal Control Module 
          P0606 00 [044] - Processor Fault
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11
                    Mileage: 324824 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: -6 °C
                    Intake air temperature: -7 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.840 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min
                    Vehicle speed: 0.00 km/h
                    Accelerator position: 0.00 %
                    Limiting torque: 0.0 Nm
                    CCS status-Bit 0: 00000000 
                    Mean injection quantity: 0.00 mg/stroke
                    Control Module temperature: 41.0 °C

4903 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) 
          P1587 00 [108] - Short to Ground
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 10
                    Mileage: 324824 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: -6 °C
                    Intake air temperature: -7 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.460 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min
                    Vehicle speed: 0.00 km/h
                    Accelerator position: 0.00 %
                    Vehicle voltage terminal 30: 11460 mV
                    Vehicle voltage terminal 30: 11460 mV
                    Vehicle voltage terminal 30: 11460 mV
                    Vehicle voltage terminal 30: 11460 mV

5203 - Fuel Pump Relay Control Circuit 
          P0628 00 [036] - Short to Ground
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 324824 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: -6 °C
                    Intake air temperature: -7 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.460 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min
                    Vehicle speed: 0.00 km/h
                    Vehicle voltage terminal 30: 11460 mV
                    Fuel high pressure: actual: 4800 hPa
                    Mean injection quantity: 0.00 mg/stroke
                    Fuel Metering Valve: 27.57 %
                    Fuel Pressure Regulator Valve: 10.88 %

 

Edytowane przez Kapelek11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4823 - Internal Control Module 
          P0606 00 [044] - Processor Fault


Był jakis chiptuning robiony kiedys ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CAG.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 JM    HW: 03L 906 022 B
  Component and/or Version: R4 2.0l TDI   H01 9978
           Software Coding: 0104002C18072018
            Work Shop Code: WSC 43159 002 1048576
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JM A01011 (AU48)
                       ROD: EV_ECM20TDI03L906022B.rod
                      VCID: 79F86040F80DB68ECD-802C

 

chodzi o to tak? przepraszam,ale zbytnio nie ogarniam tego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokasuj bledy ,zobacz ktore pojawia sie ponownie.

5203 - Fuel Pump Relay Control Circuit 
          P0628 00 [036] - Short to Ground

Powyzszy blad wskazuje na problem z przekaznikiem pompy paliwa ,wiec to moze byc przyczyna tego ze nie odpala.

 

4823 - Internal Control Module 
             P0606 00 [044] - Processor Fault

Ten blad wskazuje uszkodzenie sterownika.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarne ten przekaznik. Z tego co wyczytalem to jest pod podloga pasazera? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usunalem te bledy i narazie wrocil ten od pompy te i ten p1578 co to jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4903 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) 
          P1587 00 [108] - Short to Ground

Chodzi o poduszke mocowania silnika.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wymiana poduszki musi troche poczekac. Najwazniejsze to z pompa. Zamowilem ten przekaznik jutro wymienie i dam znac. Wiem ze najpierw moge sprawdzic napiecie w nim,ale profilaktycznie wymienie go od razu 30 zl to nie zaden duzy pieniadz. Według jednego postu na forum przekaznik jest w podszybiu.Dzieki bardzo za pomoc jutro dam znac czy pomoglo

Edytowane przez Kapelek11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnawiam temat ponieważ wyczytalem ze przekaznik pompy paliwa jest rowniez od sterownika silnika tak? Jesli tak to mogloby sie to zgadzac bo jest blad przekaznika pompy paliwa i blad sterownika silnika. Dobrze mowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie przekaznika auto odpala. Ale co jakis czas podczas zapalaniu zaplonu migaja swiece zarowe gdy wylacze zaplon i wlacze to przestaja migac. Blad w vcds to nadal przekaznik pompy paliwa. Nie wiem co to moze byc

Edytowane przez Kapelek11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...