Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo GT2871 do 1.8t


kakamber1

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie tłoki są na strokera 2.0 i z tąd komplikacje i przekładka.

Na codzień się raczej nie nadaje patrząc na pasowanie tłoków na 9 setek i ogromne przerwy na pierścieniach no i oczywiście za duże turbo. Ale ścigać się też nie planuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób kanapkę z kwa-sówki kolo na allegro wypala o różnej grubości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiseco zaleca na 9 i tak jest, a poza tym nie wykluczam nitro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybyś chciał na 8:0 to musiał byś przekładkę o grubości 3 mm mając cr 8:5 to tak na szybko obliczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby cr było 8: to przekładka z uszczelką łącznie powinna być 3,5 mm mając przekładkę z uszczelką 2,8 to cr w okolicy 8:4 a nawet bliżej 8:5 jak seria tłoków biorąc pod uwagę liźnięty blok i głowice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekladka i obie podkładki mają średnice 83,4a cylinder 82,5

Ciężko to dokladnie policzyć, ja tylko szacowałem uwzględniając jak najwięcej danych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadomo nikt nie jest w stanie powiedzieć ile będzie  dokładnie CR i jak silnik będzie moc przyjmował to jest uzależnione od wielu rzeczy tak czy inaczej będzie zasuwać jak pocisk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, kakamber1 napisał:

Połowa ceny febiego. Masz taką? Działa?

Pierburg to oryginal ;) takze wkladac i sie nie bac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.03.2021 o 16:27, kakamber1 napisał:

Czy może ktoś polecić jakąś sensowną pompę oleju z zamiennika? Czy tylko oryginał się sprawdzi? Silnik BEX

fai sie sprawdza ,pierburg również i ceny rozsądne 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak kupiłem oryginał, znalazłem niezłe zniżki i zamwiłem kilka innych gratów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś pomoże.

Mam głowicę ADR z wałkami z ADRa, dół BEX i teraz zastanawiam się które kółko na wałek założyć. Z ADR czy z BEX?

Wygląda na to że mają inne odsadzenie i znak na kółku jest w innym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...