Skocz do zawartości
IGNOROWANY

System start/stop automatyczne odpalanie


dziedzicpiotr91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Forumowiczów!

Przeszukałem archiwum i niestety nie znalazłem wątku dotyczącego tego tematu. Chodzi o system start/stop w moim audi a4 b8 2013 rok. Mam ustawioną opcje odwrócenia systemu działania tj. żeby działało trzeba aktywować przyciskiem. Tutaj się pojawia mój problem, a mianowicie po ok. 30-40 sekundach postoju auto odpala się automatycznie. 

Nie wiecie może jakie warunki wpływają na odpalenie? Ew. czy jest jakiś interwał, po którym auto ponownie się odpala? Można to zmienić w VCDS? Przyznaje, że jeżeli czekam dłużej np. przed przejazdem kolejowym to jest to mega upierdliwe i praktycznie system ss traci sens. 

Pozdrawiam i życzę szerokości!

Edytowane przez [email protected]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też zdarzało się że sam odpalał po dłuższym postoju np. Przejazd..ale tylko zimę jak chodziło ogrzewanie igrała muza.Wywnioskowałem że odpalał bo poprostu zaczynało brakować prądu.Jak masz aktywny wskaźnik poziomu akumulatora to sprawdź czy ,,samozapłon" nie ma związku ze spadkiem napięcia poniżej jakiegoś poziomu na wskazniku,albo podładuj aku izrób wtedy próbę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, biały76 napisał:

U mnie też zdarzało się że sam odpalał po dłuższym postoju np. Przejazd..ale tylko zimę jak chodziło ogrzewanie igrała muza.Wywnioskowałem że odpalał bo poprostu zaczynało brakować prądu.Jak masz aktywny wskaźnik poziomu akumulatora to sprawdź czy ,,samozapłon" nie ma związku ze spadkiem napięcia poniżej jakiegoś poziomu na wskazniku,albo podładuj aku izrób wtedy próbę

Hej biały76, dzięki za odpowiedź. Niestety problem występuje u mnie zarówno zimą jak i latem. Masz racje, spróbuję wyłączyć wszystkie energochłonne przyciski/mutlimedia itd. i zobaczę, czy auto automatycznie odpali. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka warunków które muszą być spełnione:

1. Napiecie akumulatora 

 

2. Pracująca klimatyzacja (ustawiona temp. wewnątrz auta)

3. Temperatura płynu chłodniczego

4. Temperatura na zewnątrz

5. Dopalanie/Regeneracja DPF

6. Liczba i wielkość pobieranej energi el. poszczególnych odbiorników el.

Te parametry decyduja czy i kiedy S/S ma się załączać lub wyłączać.

 

Kto Ci to "odwrócenie" zakodował? Jest źle zakodowane skoro samo załącza pomimo odwrócenia. 

Ja mam u siebie zakodowane zapamiętywanie ostatniego położenia i jak wyłącze to samo się nie uruchamia. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...