Poprobi 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Witam. Mam problem z moją Ibizą 1.8T (BJX) po programie ABT i z instalacją LPG. Mam wrażenie, że turbo późno wstaje. Zrobiłem logi i rzeczywiście potwierdziłęm moje przypuszczenia. Do tej pory zrobiłem: - wymieniony na nowy, oryginalny zawór N75 - podmieniona DV'ka z innej Ibizy (czyli można ZAŁOŻYĆ, że nie tutaj jest problem ) - turbina oddana do regeneracji Po wszystkich "zabiegach" turbo-dziura się zmniejszyła, ale nadal to nie jest to... Może ktoś ma jakieś pomysły i może pomoże mi zinterpretować poniższe logi (logi robione na benzynie i rozgrzanym silniku): - dynamiczne 002-033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM - dynamiczne 003-020 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM - dynamiczne 115-118 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM - statyczne 002-033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM - statyczne 090-093 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM - statyczne 090-093 (na gazie) TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Z góry dzięki za każdy pomysł Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Turbo wstaje normalnie. Masz 0,6b przy 2300 czyli tyle co w serii i pełne zadane doładowanie 1,1bar przy jakiś 2800 więc jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poprobi 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Tylko to nie jest seria właśnie :/ Na wykresie z grup 115-118 widać, że zadane ciśnienie (czerwona linia) wznosi się wcześniej niż ciśnienie zmierzone (linia pomarańczowa). Druga sprawa, że zadane ciśnienie strasznie wcześnie wstaje wg mnie... Ale nie jestem ekspertem w tej sprawie, więc ciężko mi to oceniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 46 minut temu, Poprobi napisał: Tylko to nie jest seria właśnie :/ Przecież widzę. A co, ma pompować 1 bar przy 2 tys? To nie diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poprobi 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Czyli wszystko jest ok, a ja szukam dziury w całym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Może programem da się to jeszcze poprawić ale nie jest źle. Sprzęgło przynajmniej ma trochę lżej Teraz cieplej więc na seryjnym icku też się odczuwa spadek mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poprobi 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Ok, dzięki za odpowiedzi. W takim nie będę drążył dalej "problemu" Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się