Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 brd brak mocy tryb awaryjny


bartosz1978

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuję pomocy auto po regeneracji turbiny straciło moc. Odpala na strzał chodzi równo.podczas jazdy dochodzi do 3000tys i świeca żarowa. Wyskakuje błąd p0299 przekroczona granicą regulacji. Turbina była dwa razy sprawdzana i jest ok. Przepływomierz podmieniłem, czujnik ciśnienia, nadal to samo. Auto nie kopci. Węże posprawdzane są szczelne podciśnienie też. Brak mi już pomysłów. Dołączam log grupy 03,08,11, nie wiem czy dobrze zrobiony. 

LOG-01-003-008-011.csv

Edytowane przez bartosz1978
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOG.MALONETUNING.COM

Dzięki za zainteresowaniem moim problemem.egr sprawdzony,nawet zaslepialem przed chłodnica spalin,przepustnica ok.dziala ,czujnik ciśnienia podmieniane,przepływomierz podmieniony,gruszka sprawdzona,potencjometr na gruszce działa,podciśnienie na vacum 0.8,na gruszce 0.6-0.7.caly problem zaczął się po regeneracji turbiny ale już dwa razy była reklamowana i niby wszystko ok.nawet do innego zakładu na sprawdzenie i wszystko dobrze.nawet nie ma jak sprawdzić dobrze bo wyjadę na próbę pół kilometra i świeca żarowa mruga i tryb awaryjny i ciągle ten sam błąd p0266 przekroczona granicą regulacji.auto pali na strzała chodzi równo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bartosz1978 u mnie EGR nie dawał błędów i niby działał normalnie, ale domykając się zostawiał 1mm szczeliny. Komp tego nie widział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wszystko sprawdzone i jest OK, to pozostaje Ci chyba zabawa w skracania cięgna turbiny... 

Sprawdzałeś podciśnienie vacuometrem ? 

Zrób test na próbę, czyli zapnij bezpośrednio z vacum pompy wężyk na króciec turbiny i zrób log 003+011

Sprawdź też co Ci pokazuje czujnik od EGT, były już przypadki, że zawyżał przez co obcinane było doładowanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Postaram się to sprawdzić. A nie wiem tylko ile powinien pokazywać czujnik od położenia gruszki i czy ma to jakieś znaczenie. W stanie spoczynku pokazuje 1.3v a na pełnym wysuniętym 4.3v.dlugosc gwintu z nakrętka od dołu ciegna  mierzyłem pokazuje 14mm po drugiej stronie nie mierzyłem a nie wiem jak jest w oryginale. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...