Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T BFB - uboga mieszanka?


Pittt

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jakąś chwile po programie silnik zaczął spalać olej, do 0,4l /1000km (więcej w trasie). Sprawdzone wszystkie uszczelnienia, brak wycieków. Po sprawdzeniu turbo, przypuszczam, że EGT jest zbyt wysokie - biały nalot na wirniku, cały kolektor wydechowy w środku biały i nalot na tłokach też jest. Świece czyste. Po wkładzie katalizatora (sportowy) nie było widać jeszcze uszkodzeń wkładu. Brak błędów silnika. Proszę o spojrzenie na logi poniżej i ewentualne nakierowanie co jeszcze mógłbym sprawdzić albo może program jest do poprawy. Dzięki z góry.

Statyczne:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Dynamiczne:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz filtr paliwa i jakiej kondycji jest pompa paliwa, a co do oleju, jesli niema wycieków to mozliwe ze uszczelnienia na turbo, teraz ładuje więcej ściągnij rurę dolotu za turbo i zobacz czy bardzo zaolejona, to na najłatwiej sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, QuikSilver napisał:

jaki masz filtr paliwa i jakiej kondycji jest pompa paliwa, a co do oleju, jesli niema wycieków to mozliwe ze uszczelnienia na turbo, teraz ładuje więcej ściągnij rurę dolotu za turbo i zobacz czy bardzo zaolejona, to na najłatwiej sprawdzić

Filtr knecht - zmieniany ok. 20 tyś. km temu. Pompa paliwa oryginał, przy odpalaniu 1-2 sekundy zabuczy, w trakcie jazdy cisza. Spróbuje sprawdzić ciśnienie paliwa na dniach. Turbo było sprawdzane, uszczelnienia są ok, w rurze za turbo delikatne zaolejenie.

13 minut temu, Łukasz13 napisał:

Przepływka zaniża, podmień na nową lub sprawną.

Ok, ogarnę przepływkę i zrobię ponownie logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po swoim aucie wiem ze jesli chodzi o filtr to tylko ori zamienniki potrafia nie trzymac cisnienia przy mocnym obciążeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi po wymianie przepływki na nową:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko ja widzę ten gowniany zapłon? ?

Czy dramatyzuje? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kejsi napisał:

Czy tylko ja widzę ten gowniany zapłon? ?

Czy dramatyzuje? ?

Też nad tym myślałem, porównując sobie niektóre grupy do seryjnego programu. Poniżej seria dla info :)

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie można spotkać tak odpowiedzialnych tunerów? ?

Zarzuć nowe świece i cewki może coś pomoże i jedz na poprawkę może uda się ugrać zapłon który nie wali w gmp ?

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Kejsi napisał:

Gdzie można spotkać tak odpowiedzialnych tunerów? ?

Zarzuć nowe świece i cewki może coś pomoże i jedz na poprawkę może uda się ugrać zapłon który nie wali w gmp ?

W logach jak się przypatrzysz to znajdziesz :)

Mogę na razie tak jeździć czy czekać na poprawkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, nie chce zakładać nowego tematu, więc wrzucam tu - w razie czego jest jakaś historia.

W trasie wyrzuciło mi dwa błędy jak niżej:

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

17535 - Fuel Trim Bank 1 (Mult): System too Rich

P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Załączam komplet logów poniżej. Widać w nich coś nieprawidłowego?

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, po skasowaniu błędów.

Miałem nadzieje, że logi coś pokażą, bo czasem też odczuwalnie spada mi moc, ale po jakimś czasie (kilkanaście minut) wszystko wraca do normy i jedzie normalnie. Myślałem, że to ma jakiś związek. Spróbuje w przyszłości zlogować moment w którym traci moc, może wtedy będzie coś widać.

Dzięki za pomoc! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...