Rafal860804 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Witam wszystkich. Jestem tu nowy więc mogę się jeszcze trochę gubić w temacie... problem jaki mam to Turbo na zimnym silniku nie zalancza się.. dopiero jak sie silnik nagrzeje to jest ok. Kiedyś działało bez problemu teraz po jakims czasie... Zanim silnik trochę się nagrzeje to Turbo zalancza się przy około 2800 obr. Na rozgrzanym około 2100 co to może być? Wężyki podcisnienia nowe. Nowy egr i problem nie znikł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Masz dostęp do VAGa? Możesz jakieś logi zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) Na "chwilę obecną nie mam dostępu do vaga. Wcześniej jak mi mechanicy sprawdzali błędy to nic nie wykazało A już wtedy problem się zaczal. Dodam ze przy odpaleniu silnika faluja obroty po chwili wraca do normy Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez Rafal860804 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Bez logów to takie wróżenie z fusów tak naprawdę. Kup kabel za 30 zł, laptop i do dzieła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 8 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Mechanik powiedział że gruszka się zacina ale może to też być winny zawor n75 dziś spróbuje ten zaworem wyczyścić nie wiem czy to pomoże ale sprawdzę. Co do zacinajacej się gruszki to widziałem filmik na youtubie że można spróbować wyczyścić płynem do hamulców może sztanga nie pracuje do konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 21 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 21 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 21 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 21 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Skanowanie błędów i takie coś mi wyskoczyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 te błędy nie mają nic wspólnego z pracą silnika i jedyną rzeczą którą trzeba by się zająć to "00526 - Brake Light switch-F" - który generalnie oznacza, że możesz mieć problem ze światłem stop. Najlepiej to skasuj te wszystkie błędy i zrób skan ponownie - wszystkie błędy które pokazałeś są błędami "sporadycznymi", czyli być może kiedyś wystąpiły np. na skutek spadku napięcia, ale nie są to błędy stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Rozumiem że trzeba zrobić skan silnika tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 1 godzinę temu, Rafal860804 napisał: Rozumiem że trzeba zrobić skan silnika tak? tak, kanał "01-Engine" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Oki jak tylko zdobede nowy program to tak zrobię bo w obecnym mogę tylko skanowanie ogólne zrobic A to trochę słabo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 29 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Panowie pytanie mam czy luz króća na pompie vacum na wpływ na turbo? Czy da się to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Ma wpływ i da się naprawić, z powodzeniem sprawdza się oblanie klejem dwuskładnikowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 29 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 dziękuję bardzo za info. Postaram się to zrobic i zobaczę czy coś się zmieniło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 29 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 29 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Panowie co to może być? I jak temu zaradzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Przeładowanie, na 99% zabrudzone kierowniczki zmiennej geometrii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal860804 0 Opublikowano 29 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Da się to jakoś samemu naprawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się