Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 1.8t Szarpie na zimnym silniku


Patryzkzaudi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Mam problem z moją Audi a4 b6 1.8t 150km 2001r, przebieg 320 000  jestem posiadaczem już pół roku zrobiłem autkiem 20 000, auto posiada LPG,  olej na jakim jeżdżę to 5w40 valvoline, przy zakupie został zmieniony rorząd, czujnik położenia wału, wszystkie paski, płyn chłodniczy itp, taki ogólny serwis jak to przy kupnie auta, od jakiś 10 000 tysięcy  czasami pojawia się problem ( bardzo rzadko, bywa że raz w tygodniu, raz na 2 tygodnie) , rano na zimnym silniku  przez około 100-200metrow auto szarpie i się dusi, nie gasnie, ani obroty nie spadaja poniżej 1000, jest też ciezko wkręcić auto na obroty, jakby całą moc gdzieś bokiem uciekała mimo że wciskasz pedał gazu, zazwyczaj po kilku sekundach dostaje takiego kopa ze jak obroty skoczą powyżej 2000  wszystko wraca do normy  i jest okej przez kilka dni, od miesiąca też zauważyłem taki objaw, że jak auto postoi dłużej, np cały dzień, przy odpalaniu słychać metaliczny stuk tylko przez sekundę przy takim pierwszym obrocie jak auto załapie, później można auto zgasić i odpalić i problemu nie ma,, dzieje się tak tylko jak auto stoi dłużej, uprzedzając pytania  po podloczeniu do komputera komputer nie wykrył żadnych błędów, jak mogę się tego pozbyć, i czego to objawy mogą być ??

Z góry dziękuję za wszelką pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plynu chlodniczego nie ubywa?


PS: ten dzwiek to napinacz/lancuch halasuje, dopuszczalne po postoju dluzszym na zimnym, ze zagrzechocze do 2-3 sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też już wykluczyłem tą opcję, robiłem taki test wcześniej i to samo, nawet byłem niedawno na przeglądzie gazu, sprawdzał wszystkie zawory zmieniał filtry i regulował instalacje, i z gazem jest wszystko okej, a co myślisz o przepływomierzu, może robić takie objawy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zrobić komplet logów i sprawdzić wskazania g62 po nocy przed odpaleniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Patryzkzaudi napisał:

Tzn? Bo trochę nie jestem w temacie, żaden mechanik że mnie ?

Masz vcds'a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis zauważyłem że dzieje się tak tylko na benzynie,nawet na rozgrzanym silniku   po przełączeniu na gaz jest wszystko okej i auta działa poprawnie, a na benzynie  na wyższych obrotach jest tako jako, najgorzej wkręcić auto z 1000 na 2500 wtedy strasznie szarpie i jakby gdzieś bokiem uciekała moc, na gazie w każdej płaszczyznie auto działa poprawnie 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2020 o 17:36, Patryzkzaudi napisał:

Nie, wszystko robię u lokalnego mechanika 

 

To jak chcesz sam działać i żeby inni mogli ci pomóc na forum to musisz ogarnąć podstawy.
Inaczej to jak już wspomniano - wróżenie z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...