Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kawałki plastiku/metalu(?) w misce 1.8t BEX


Gościurnr

Rekomendowane odpowiedzi

Siema wszystkim. Pacjent 1.8t bex 2004r 235tys nalotu. Ostatnio pojawił się taki problem ze od około 80kmh do 110kmh zaczyna wibrować tył jak dodaje gazu i drgania się przenoszą na kierownice. Z czasem też pojawił się problem z odpalaniem, ale tylko jak samochód postoi ze 2 dni, trzeba go dłużej kręcić i włącza się kontrolka epc, jak samochód jest odpalany codziennie to nie ma problemu. Poszedłem z tym wszystkim do mechanika i do tego jeszcze dorzuciłem wymianę oleju z płukanka plus ściągnięcie miski i czyszczenie. Jak poszedłem odebrać samochód to sprawa się trochę skomplikowała bo się okazało że w misce były dosyć duze kawałki metalu albo plastiku, mechanik mówi że to napinacz lancucha się skruszył i trzeba jak najszybciej wymienić, i stwierdził że i problem z wibracjami i odpaleniem jest z winy napinacza. Może tak być czy próbują mnie naciągnąć? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpiąć pod komputer, jak EPC powinny być błędy.

Uszkodzony napinacz zwykle łatwo rozpoznać po charakterystycznym dźwięku, błędy położenia wału nie zawsze występują.

Co do wibracji tyłu to chyba inny powód ale bez oględzin zwieszenia i jazdy to znak ?.

Inspekcja napinacza to chwila moment dla mechanika w Twojej obecności i po problemie jak nie masz zaufania do mechanika czemu tak do końca się nie dziwię w dobie obecnego druciarstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, KINIAM napisał:

Podpiąć pod komputer, jak EPC powinny być błędy.

Uszkodzony napinacz zwykle łatwo rozpoznać po charakterystycznym dźwięku, błędy położenia wału nie zawsze występują.

Co do wibracji tyłu to chyba inny powód ale bez oględzin zwieszenia i jazdy to znak ?.

Inspekcja napinacza to chwila moment dla mechanika w Twojej obecności i po problemie jak nie masz zaufania do mechanika czemu tak do końca się nie dziwię w dobie obecnego druciarstwa.

Czyli najlepsza opcja byłoby pójść do innego mechanika i zapytać czy przy mnie dostanie się do napinacza żeby zobaczyć jego stan i podpięcie się pod kompa tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby sprawdzić napinacz to tylko zdjęcie dekla i wszystko na wierzchu. Komplet nowych uszczelek 50-60 zł, a nie 1000 + za napinacz. W misce już nie takie rzeczy opisywano. Mechanior może mieć trochę racji bo mogą to być kawałki ślizgów lub jak Przemo napisał 

Edytowane przez grubcio1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może miał na myśli napinacz łańcucha pompy oleju? (06A115130)
Też jest plastikowy. U mnie był pęknięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sprawa gosciurnr się nie rozwiązała to problem z odpalaniem i długim kreceniem jest najprawdopodobniej od czujnika położenia wału korbowego po 200 tys km przebiegu większość przestaje działac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...