Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tylne prawe koło ciągle hamuje


Lukasz_200616

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem jak w temacie z którym to już walczę od pół roku

tylne lewe koło ciągle lekko hamuje, felga jest dużo cieplejsza od innych i koło po podniesieniu nie obraca się swobodnie (tzn może zrobi jeden obrót) na długich trasach gdy mało używam hamulca to problem jest mniejszy, gorzej gdy często hamuję np w mieście to wtedy felga jest wręcz gorąca i czuć spaleniznę, ogólnie wygląda to tak jak by coś nie odbijało nie mam już pojęcia, zrobiłem już chyba wszystko co można było a efektów brak, zrobione zostało:

-Regeneracja zacisku hamulcowego

-wymiana przewodu elastycznego

-wymiana prowadnic zacisku i nasmarowanie

-wymiana tarcz i klocków tylnych

-linka hamulca ręcznego odbija gładko

-podmiana zacisku hamulcowego na inny również bez skutku

pomóżcie panowie bo już mnie szlag trafia :/ ostatnio przyszło mi również do głowy że może to coś z łożyskiem albo piastą jest nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odepnij wtyczkę od sterownika ABS i pojeździj. Zobacz czy jest zmiana 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli że to coś co jest zaraz obok sterownika abs a raczej zespojone, co tam się mogło teoretycznie zepsuć? pytam bo nie mam o tym akurat pojęcia.

Edytowane przez Lukasz_200616
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem się rozwiązał? Bo mam identyczną sytuację tylko że na 3 kołach. Miałeś jakieś błędy na kompie?

Edytowane przez Mateusz123258
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie problem nadal jest a błędów na komputerze nie było żadnych, nie wiem co z tym już robić chyba spróbuję z tym blokiem ABS ale to zawsze tylko jest "chyba"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.04.2020 o 19:33, Dev napisał:

Odepnij wtyczkę od sterownika ABS i pojeździj. Zobacz czy jest zmiana 

Z racji że mam ten sam problem zrobiłem tak jak napisałeś ale w moim przypadku koła zaczęły obracać się lekko. Więc rozumiem że problem leży gdzieś indziej? Tylko gdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem kogo pytasz czy mnie czy kolegi Mateusz123258 ale jeśli mnie to po ściągnięciu linki nic się nie zmienia i dalej lekko trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.04.2020 o 18:56, Dev napisał:

Blok ABS do wymiany

kurde dziwne to wszystko jest z tym kołem, byłem teraz w garażu podniosłem samochód i koło obracało się z oporem po czym odpaliłem samochód i kilka razy nacisnąłem na hamulec, wyszedłem z samochodu i znów obróciłem kołem ale już obracało się znacznie ciężej, zdjąłem to koło i praktycznie nie dało się obrócić tarczy hamulcowej ( piasta z łożyskiem obraca się lekko ) dopiero gdy pociągłem tarcze z przeciwnej stronie od zacisku i nią poszarpałem to tarcza zaczęła się swobodnie obracać, bez oporów i tak do momentu aż nacisnąłem znów hamulec i znów nie szło obrócić tarczy, Dev o co tu chodzi to faktycznie może być objaw tego bloku ABS?

Edytowane przez Lukasz_200616
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podpowiem Ci z glowy jaka to grupa ale jak wejdziesz w ABS i bedziesz skakal po grupach to znajdziesz taka z cisnieniami dla kazdego kola. Jak naciskasz pedal hamulca to cisnienia rosna o jak puszczasz to delikatnie sa na minusie, wszystkie powinny byc takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, trepek napisał:

Nie podpowiem Ci z glowy jaka to grupa ale jak wejdziesz w ABS i bedziesz skakal po grupach to znajdziesz taka z cisnieniami dla kazdego kola. Jak naciskasz pedal hamulca to cisnienia rosna o jak puszczasz to delikatnie sa na minusie, wszystkie powinny byc takie same.

Sprawdziłem ale u mnie jest tylko ogólna siła nacisku podawana w barach i wiadomo rożnie po naciśnięciu hamulca a po puszczeniu hamulca waha się w granicy -0.65

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Lukasz_200616 napisał:

Sprawdziłem ale u mnie jest tylko ogólna siła nacisku podawana w barach i wiadomo rożnie po naciśnięciu hamulca a po puszczeniu hamulca waha się w granicy -0.65

To musialo mi sie pomylic ze to dla kazdego kola jest wartosc. Jutro wkoncu bede mial kabel do diagnostyki to sobie przypomne wszystkie grupy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...