Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gwizd do 2000 rpm po wymianie rozrządu


MarcinGuteczek91

Rekomendowane odpowiedzi

Siema.

 

Ostatnio wymieniałem rozrząd w moim Audi A4 B7 2.0 TDI BRD Quattro . I po wymianie rozrządu słychać gwizd, świst , tak do 2000 rpm, dzwięk podobny jak do wykańczającej się turbiny(choć tą mam nową i do tej pory nie było problemów).

Rozrząd kupiłem :

Contitech , pasek Coninental

Pompa wody Contitech i rolki wszystko w zestawie było. 

Sprzęgło alternatora SKF plus pasek max Gear.

Co może być przyczyną ?  Tego piszczenia  ?  Mieliście podobną sytuację. ? 

Wstyd jeździć jak by turbina umierała :) Dzięki za pomoc! 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Temat do zamknięcia.

Przyczyną był wąż od turbiny, ześlizgnął się i dostawał lewe powietrze. 

Założony poprawnie , zabezpieczony, świst gwizd ustał. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...