Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeladowanie turbiny


Maciek9112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, regenerowałem w tamtym tygodniu turbinę. Auto ma buta do 3tys obrotów później muł i pokazuje błąd 17963

Czytałem forum i wymienilem na oryginał n75 i zamiennik dv. Niestety nic nie pomogło... Co mogę jeszcze sprawdzić? Pozdrawiam. 

Edytowane przez Maciek9112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób log 115+118 i drugi taki sam z odpiętą wtyczką od n75. Pewnie za mocno naciągnięta sztanga.

Po co zaczynać od d*py strony i wymieniać sprawne części? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, dzięki za chęć pomocy :) tutaj logi

Odpięty n75 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

 

Zapięty n75

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, przem8 napisał:

Zrób log 115+118 i drugi taki sam z odpiętą wtyczką od n75. Pewnie za mocno naciągnięta sztanga.

Po co zaczynać od d*py strony i wymieniać sprawne części? :P

Dodałem, byłbyś w stanie coś doradzić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na odpiętym ładuje więcej niż w serii, a powinno 0,3bara. Zapewne źle wyregulowana sztanga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciek9112 napisał:

Jestem ziolony w temacie. Jest to wina tego kto regenerował czy wina mechanika, który zakładał? 

Jak źle ustawiona sztanga to tego co regenerował. Może być jeszcze jakaś nieszczelność lub źle zamontowany n75. Klapka powinna się uchylać przy 0,3b więc trzeba posprawdzać kilka rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć się da. Nie robiłem tego więc Ci nie podpowiem dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Ci za pomoc. W tym tygodniu powinienem to ogarnąć dam Ci znać co było przyczyną. A jeszcze zawór dv tani zamiennik może powodować coś takiego. Bo n75 kupiłem oryginalny a dv mieli tylko jakiś zamiennik tani. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, za nim oddam turbo na reklamację to jeszcze trochę poszukałem i mam dwa nowe pytania. 

Wyskakuje mi również błąd 

16804 z tego co wiem świadczyć on może o źle działającym katalizatorze. Więc pytanie czy to on może powodować to, że po dodaniu gazu auto zbiera się do niecałych 3tys super a następnie zostaje zblokowane i wyskakuje błąd o przeładowywaniu. 

Drugie pytanie w blokach pomiarowych 001 przy trzecim polu gdzie pokazuje sondę. Wartości na biegu jałowym skaczę jak szalone np z +12.5 na - 11.. +5 za sekundę - 8 itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj.

Sztanga za mocno naciągnieta i tyle. Powiedz regeneratorom ze maja ustawic tak ze pelne uchylenie klapki ma byc na 0.35 - 0.4 bara MAX!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...