Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja nie chłodzi


GruBass

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem z klimatyzacja z którym borykam sie od tamtego roku i nadal nie został rozwiązany mianowicie gdy samochód postoi dlugo na słońcu jak jest mniej wiecej powyżej 20/25 stopni to po odpaleniu auta i włączeniu klimy obroty silnika wgl nie spadaja i nie slychac ze sprężarka sie wlacza (piszczy mi lekko pasek) i nie raz jest tak ze musze przejechać 30km i potrafi sie włączyć lecz nie zawsze, nie raz jak nie działa i zgasze i zapale auto to się włącza dodam ze jak postoi dlugo na tym słońcu strasznie cieple powietrze leci i leci i wgl sie nie chłodzi lecz gdy auto stoi i nie jest tak gorąco klima załącza sie normalnie i chłodzi ladnie, dodam ze na komputerze błędów żadnych od czego to moze byc? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może od nabica klimy? Sprawdź jakie masz ciśnienie w układzie vagiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, przem8 napisał:

Może od nabica klimy? Sprawdź jakie masz ciśnienie w układzie vagiem.

Raczej nie to bo rok temu byla nabijana i po nabiciu bylo to samo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w której grupie sie to sprawdza to sprawdzę od razu jak sie nie włączy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupa 001. do tego warto sprawdzić grupę 002 i temperaturę parownika w grupie 010 podczas schładzania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MaTeo85 napisał:

grupa 001. do tego warto sprawdzić grupę 002 i temperaturę parownika w grupie 010 podczas schładzania.

A jakie powinny byc poprawne wartości jutro. Postaram sie sprawdzić? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba 2.5 stopnia na parowniku evaporator się nazywa jakoś tak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sprawdziłem grupe 1 jak klima dzialala i wyglada tak, dodam ze rano jak wsiadlem do auta i odpalilem klime nic nie ruszyło ani wiatrak ani sprężarka i jeszcze mam cos takiego ze wyskakuje mi błąd nie w klimie a silniku czujnik g62 przerwa w obwodzie czujnik byl duzo razy wymieniany okazalo sie ze wtyczka do d*py i zostala wymieniona i wszystko smiga bledu nie ma poki nie włączę klimy dlaczego tak? 

Snapchat-1597924082.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż bloki 001 002 i 010 przed odpaleniem rano auta i później po odpaleniu po kilku minutach z klimą ustawiona na LO i nawiew na maxa na środkowe kratki.

Dodatkowo możesz też grupę 009 pokazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, MaTeo85 napisał:

Pokaż bloki 001 002 i 010 przed odpaleniem rano auta i później po odpaleniu po kilku minutach z klimą ustawiona na LO i nawiew na maxa na środkowe kratki.

Dodatkowo możesz też grupę 009 pokazać.

Jutro wstawię 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, MaTeo85 napisał:

Pokaż bloki 001 002 i 010 przed odpaleniem rano auta i później po odpaleniu po kilku minutach z klimą ustawiona na LO i nawiew na maxa na środkowe kratki.

Dodatkowo możesz też grupę 009 pokazać.

Zrobiłem dzis przed włączeniem i po włączeniu i bez zmian bylo

Snapchat-1416094687.jpg

Snapchat-858337523.jpg

Snapchat-1016643623.jpg

Snapchat-20493765.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia po pierwsze sprzęgło kompresora, jak jest sprawne to zawór sterujący lub sam kompresor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MaTeo85 napisał:

Do sprawdzenia po pierwsze sprzęgło kompresora, jak jest sprawne to zawór sterujący lub sam kompresor.

Sprzęgło bylo robione dziwne to wszystko bo włączyłem klime przejechałem z 8 km i dopiero sie włączyła 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wskazywało by na zawór sterujący. Albo uszkodzony, albo coś z olejem w układzie albo wilgoć i też może się blokować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MaTeo85 napisał:

no to wskazywało by na zawór sterujący. Albo uszkodzony, albo coś z olejem w układzie albo wilgoć i też może się blokować.

To celować w zawór czy od razu lepiej wymienić sprężarkę i sie nie bawic? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem zależy jaki masz budżet.

Warto też odciągnąć czynnik i na dobry początek wyjąć dyszę rozprężną i zobaczyć co na niej siedzi. Jak syf to wiadomo że trzeba robić cały układ razem z płukaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.05.2020 o 07:25, MaTeo85 napisał:

Nie wiem zależy jaki masz budżet.

Warto też odciągnąć czynnik i na dobry początek wyjąć dyszę rozprężną i zobaczyć co na niej siedzi. Jak syf to wiadomo że trzeba robić cały układ razem z płukaniem

Wczoraj sprawdzałem klime i jest taka dziwna sytuacja jak klima za którymś razem sie załączy i jest na LO i ja maxa to chłodzi ale jak zwieksze temperaturę o kilka stopni i wrócę znowu na LO to sprezarka juz nie chodzi, co z nia nie tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...