Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zwykłe turbo czy hybryda?


Marcinlbn24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem otwórz w mojej a4 b7 1.8t (BFB) na wolnych obrotach dymi mi z tłumika jak jest silnik nagrzany A jak jadę nie ma dymu turbo się kończy?

Drugie moje pytanie jak okaże się że to turbo to czy hybryda będzie pasować ? I na jakiej zasadzie będzie to działać będzie sam przyrost mocy po montażu hybrydy ? Bez ingerencji w oprogramowanie ? Czy jak ? I jaka moc jest brana pod uwagę???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ubywa oleju przy tym? Nie koniecznie to akurat turbo. Trzeba by ściągnąć tip i chociaż zobaczyć jaki luz na wirniku. Może uszczelniacze zaworowe, albo jeszcze kupa innych rzeczy.

Hybryda na bazie k03/k03s będzie pasować, jedna p&p inna może mieć inną średnicę na tip. Zależy jaka hybryda to będzie potrzebna korekta w sofcie w większości przypadków, ale przy jakiejś stage1+ obędzie się bez korekty. Ale tu znów jak chcesz przyrost to ciągnie to za sobą wtryski, IC i masę innych rzeczy, wszystko zależy od oczekiwań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, MichauKR napisał:

A ubywa oleju przy tym? Nie koniecznie to akurat turbo. Trzeba by ściągnąć tip i chociaż zobaczyć jaki luz na wirniku. Może uszczelniacze zaworowe, albo jeszcze kupa innych rzeczy.

Hybryda na bazie k03/k03s będzie pasować, jedna p&p inna może mieć inną średnicę na tip. Zależy jaka hybryda to będzie potrzebna korekta w sofcie w większości przypadków, ale przy jakiejś stage1+ obędzie się bez korekty. Ale tu znów jak chcesz przyrost to ciągnie to za sobą wtryski, IC i masę innych rzeczy, wszystko zależy od oczekiwań.

Tu jest temat na 99% to że turbo olej mi też ginie ale nie za dużo ale też mam tak że turbo mi świszczy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odme lepiej sprawdz. U mnie turbo świszczy od 6lat, a nie ma luzu, łopatki całe i dmucha jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, przem8 napisał:

Odme lepiej sprawdz. U mnie turbo świszczy od 6lat, a nie ma luzu, łopatki całe i dmucha jak trzeba.

A jak można sprawdzić odmę tą? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od tego czy ten grzybek odmy jest sprawny. Odma ma być drozna i wszelkie zaworki mają działać prawidłowo. Jak turbo pije olej to powinno go być sporo w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.05.2020 o 11:35, Marcinlbn24 napisał:

Witam mam problem otwórz w mojej a4 b7 1.8t (BFB) na wolnych obrotach dymi mi z tłumika jak jest silnik nagrzany A jak jadę nie ma dymu turbo się kończy?

Drugie moje pytanie jak okaże się że to turbo to czy hybryda będzie pasować ? I na jakiej zasadzie będzie to działać będzie sam przyrost mocy po montażu hybrydy ? Bez ingerencji w oprogramowanie ? Czy jak ? I jaka moc jest brana pod uwagę???

Jaki kolor dymu?

A co do hybrydy to kwestia jeszcze jaka. Są hybrydy, które można włożyć i jeździć na seryjnym sofcie bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...