Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piszczące hamulce


luki82ezg

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy forumowicze,

wiem że temat nie jest niczym nowym ale po przeczytaniu kilku wątków stwierdziłem że warto założyć nowy. Posiadam Audi A4 B6 z silnikiem 1.8t. Hamulce 312 mm średnicy. 
Od jakiegoś czasu pojawiły się piski w prawym przednim kole ewidentnie z układu hamulcowego zaczęło się od lekkiego popiskiwania podczas hamowania teraz zaczęło wręcz przeraźliwie piszczeć a podczas zwykłej jazdy tylko popiskiwać na początku było tylko prawe koło teraz słychać też lewe. Rok temu założyłem nowe Tarcze Ferrodo i Klocki Ate. Miesiąc temu wymieniane były łożyska z prawej i lewej strony i po jakimś tygodniu od naprawy zaczęły się problemy. Klocki i Tarcze były otłuszczone oba Klocki mają sprężyny nie są luźne nie wiem czego może być przyczyna tego piszczenia. Wymieniłem prowadnice w prawym kole pomogło to na może 10 km. Macie może jakieś pomysły co to może być po prostu Klocki nadają się już tylko do śmieci

Edytowane przez luki82ezg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj dwie ostatnie strony w tym wątku :. 

 

Moim zdaniem winą piszczenia jest rezonans w jaki wpadają klocki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, lewiatan1989 napisał:

Poczytaj dwie ostatnie strony w tym wątku :. 

 

Moim zdaniem winą piszczenia jest rezonans w jaki wpadają klocki. 

Fajnie... rezonans ale czym jest spowodowany skoro oba klocki maja sprężyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabej jakości wykonaniem, mozliw też że podczas wymiany łożysk, przy montażu dostał się syf.pod tarcze i ta, nie równo przylega tworząc bicie wprawia klocek w wibrację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie do końca. Najlepiej zdjąć tarcze, dokładnie wyczyścić, jak jest możliwość to sprawdzić bicie. Jak nie ma bicia na tarczy, ostatnią rzeczą którą możesz zrobić, a raczej musisz, to zeszlifuj trochę pilnikiem kanty klocków pod kątem 45 stopni tak, aby powstał trapez z klocka. Zeszlifowany bok ma mieć długość ok. 1 cm maks.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzanie tematu! 
wymienione tarcze, klocki, prowadnice, tłoczki, wszystkie gumy, przewód elastyczny. I dupaaaa. Po 400 km znowu piszczą podczas hamowania. Po zatrzymaniu i ruszeniu po jakims 1 obrocie koła nawet słychać aż jęk, krótki. Już tracę cierpliwość. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luz w zawieszeniu albo na maglu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak,

wymieniłem tłoczki, gumki, klocki i tarcze. nie minęło 2 miesiące i znowu to samo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, luki82ezg napisał:

Powiem tak,

wymieniłem tłoczki, gumki, klocki i tarcze. nie minęło 2 miesiące i znowu to samo!

:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, luki82ezg napisał:

co w tym śmiesznego?

 

ile razy bedzie to jeszcze robił, co ?

masz problem ze wzrokiem ? w lipcu napisałem Ci gdzie jest babol

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...