gados82 0 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Witam Mam problem z grzejącą się felgą lewa przód. W piatek wymieniłem tarcze i klocki bo poprzednie pokrzywiło. Mysłałem że problem z grzaniem był przez krzywą tarczę. Po wymianie dalej grzeje. Tłoczek sprawdzony prowadnice też sprawdzone chodzą luźno. Mechanik sugeruje mi wymianę pompy abs ale ona żadnych błędów nie zgłasza. Co jeszcze może być przyczyną tego staniu.?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejK. 44 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 44 minuty temu, gados82 napisał: Tłoczek sprawdzony prowadnice też sprawdzone chodzą luźno To w zasadzie główne przyczyny problemu z grzaniem hamulca/hamulców, sprawdzałeś osobiście ten stan rzeczy czy to tylko info od mechanika? Warto by było też wiedzieć czy prowadnice mają płaską powierzchnię na całej płaszczyznie (czy nie ma wyrobionych wgłębień od pracy klocka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol190 0 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Czy koło kręci się bez oporu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejK. 44 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Jak mu się grzeje to pewnie nie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gados82 0 Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 osobiście tego nie sprawdzałem. koło stawia opor nawet to czuć jak stoję na światłach wszyscy na hamulcu a ja nie musze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Godzinę temu, gados82 napisał: osobiście tego nie sprawdzałem. koło stawia opor nawet to czuć jak stoję na światłach wszyscy na hamulcu a ja nie musze To sprawdź sam. Problemem może być też spuchnięty przewód elestayczny. Jak koło będzie kręcić się z oporem bo zacisk trzyma tarcze możesz popuścić przewód lub odpowietrznik, jak zejdzie ciśnienie i zacisk puści tarcze to wiesz że masz przewód do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gados82 0 Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 ok to jutro do sprawdzenia a co myślisz na temat pompy abs ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinos123 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 udało się rozwiązać problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się