Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Problem z podciśnieniem


Bartek a4 b6

Rekomendowane odpowiedzi

w czym masz problem ?

 

57a3e381e9444-schemat2-jpg-fece7e2abe539

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak podcisnienia na n75 n18 i n239.

Pompa vacuum bosch podcisnienie jest. Jak podlącze n75 omijając. Wezykami n18 i n239 to wtedy jest ale sztanki niepodciaga odrazu tylko jakies 10sekund.zaworek podcisnienia zwrotny ok i zaworki tez sprawdzane i podmieniane tez sprawne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś czary mary opisujesz... kupujesz vacuometr, wpinasz się na każdej gałązce zasilającej dany zaworek i sprawdzasz czy jest te minimum -0,6 bara (oczywiście 2 wejścia zaślepione a na jednym robisz pomiar)

Jak jest to potem robisz test vagiem N75, EGR, N239 i sprawdzasz co dzieje się z podciśnieniem za zaworem...

Znając życie to masz pewnie pękniętą membranę gruszki EGR albo klapy gaszącej... załóż krótki wężyk na króciec i spróbuj zaciagać, jak będzie opór to membrana OK, jak swobodnie przeleci powietrze to pęknięta...

Albo coś z podciśnieniem pozamienianie wężyki...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...