Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI drga/rzuca na wolnych obrotach silnikiem/budą


mr_pibula

Rekomendowane odpowiedzi

Siema wszystkim,

Audi A4b8 2010 rok kod silnika CDNC 2,0 choolerne TFSI....

Temat był wałkowany pewnie ale generalnie odświeżam:

Sytuacja

Zaświecenie kontrolki Check ENG i EPC, rzuca silnikiem na jałowym i podczas przyspieszania. Buda się trzęsła jak ręka staruszka z parkinsonem.... no diagnostyka na kompie, wypadanie zapłonu. Noooo tooo fruuu pierwsze kroki jak koledzy wcześniej pisali, świece nowe i cewki. Super efekt poprawa znaczna, trochę szarpie na jałowym, ale podczas przyspieszania leci jak pocisk na berlin..... no ale cały czas zostaje problem na jałowym...... pomysł filtr paliwa...... i sruuu nowy filtr paliwa...... i dobrze bo okazało sie że filtr pamięta bawarie.... 103 tys na oryginalnym filtrze..... to co z niego sie wylało to ..... ścieki chyba lepiej wyglądają....... no myślałem z kolegą że już jest super ze to filtr..... składanie odpalenie..... chuk.... rozczarowanie...... to samo.... trzęsie się jak laska po deszczu...... Podpinamy do kompa..... zero błędów..... nic ..... czysta jak kartka na maturze...... patrzymy na ciśnienie pompy na wolnych pokazuje 38-40 bar, tak se lata góra dół....

Generalnie ktoś coś ? ma pomysł gdzie szukać winnego? oczywiście wiem ze winna jest moja żona:) bo jak ona jechała to sie stało.... ale naprawić trza.....

Aaaa moze ktoś chce kupić:)

Audi A4b8 quatroooo sline 2010rok, 103tys przebiegu, w rodzinie praktycznie od nowości :) polecam, z checia cholerstwa sie wyzbędę. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydałby mi się taki optymista na warsztacie :decayed:

Wrzuć mi log na jałowym ciepłym z STFT i LTFT 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by ale stft pokaże ci w która stronę szukać. Ty zakładasz że w stronę powietrza. Generalnie też bym tak założył ale warto sprawdzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noooo byłem na VCDSie.... logi wrzuce jutro bo zapomniałem je zabrać. Ale.... co zaskakujące.... wyszło że wypada zapłon na 1wszym cylindrze.... ale komp nie wyświetla żadnego błedu.... jak podpinam kom diagnostyczny boscha to nie widzi żadnego problemu, a na VCDSie wywala wypadanie zapłonu.... i ciśnienie pompy świruje.... teraz falowała pompa 35-40 bar na jałowym.... i bądź tu inteligentnym.....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...