Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AWT Passat b5 Fl sprawdzenie logów


dareksujka

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli tak. Na dzień dzisiejszy najłatwiej było mi zrobić podmianę pompy paliwa więc mam te logi. Muszę jeszcze zrobić kanał 3 i 20 bo wyszedł mi pusty.

002 033 LPG.csv 002 033 PB.csv 115 118 LPG.csv 115 118 PB.csv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tej pompie jest ok. Gazu trzeba dolać od 3800obr i będzie dobrze.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z problemem że turbo od 3000 łapie? Albo mi się wydawało albo coś ale myślę że na tej pompie przełożonej jakby przy niższych obrotach brało. Coś może dało się wyczytać? 3 i 20 robione już na starej pompie.

Edytowane przez dareksujka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za brak odzewu ale zawalony robotą byłem. Ale tak, logów nie zrobiłem. Przełożyłem n75 od brata na 100%sprawne nowe z aso, niby lepiej bo łapie od 2800 ale wciąż nie to samo , więc wzieliśmy się za DV, no i okazało się że po zasysaniu powietrza nie chodzi tłoczek w nim a po dmuchnięciu od boku przepuszcza powietrze, np to padło na to więc podmianka, sprawdzamy u vrata i ok działa DV pięknie więc montaż no ale dalej to nie to samo, więc podejrzewam że po padnięciu DV zawór ten nie upuszczał powietrza i cofał w turbinę przez co mogła dostać po d*pie czy dobrze kombinuję? No ale dla pewności jutro po pracy sprawdze stan turbiny czyli łopatki, luzy jak i samą gruszkę bo może się okazać że to gruszka zdechła a reszta ok. I jeszcze tak, miałem troszke oleju w DV o czym to może świadczyć? Dodam że silnik nie bierze bo pd wymiany do wymiany ten sam stan. Zaczął wywalać sppradycznoe błąd 16683 p0299 czyli tak jakby od tej gruszki.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dareksujka napisał:

oleju w DV o czym to może świadczyć?

Norma, zwłaszcza przy ujebanym dv. Porób logi te co pisałem jak to poogarniasz. Nie osiąga zadanego doładowania, może wystarczy podciągnąć wg, a jak nie to turbo do wymiany. Po logu będzie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu jutrzejszym ogarnę temat do końca. Dzisiaj włożyłem nową pompe paliwa ale zanim to zrobiłem sprawdziłem ciśnienie starej odrazu na wyjściu z baku i wskazywało 3bary, po montażu nowej kolejny test i manometr wskazuje nieco ponad 6 barów. Jutro montaż dv oraz n75. Ale mam jeszcze foty wirnika turbiny może coś to pomoże. Dodam że brat regenerował swoją 3 lata temu i równiez zaglądaliśmy i jego wygląda dużo ładniej.

20200618_172812.jpg

20200618_172808.jpg

20200618_172803.jpg

20200618_173538.jpg

20200618_172732.jpg

20200618_172728.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto doprowadzone do ładu. Nowy N75, nowy DV wszystko ori oraz turbo po regeneracji ostatecznie ożywiło silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam po miesiącu sprawdzić czy jest ok. Była nieszczelność w dolocie w kilku miejscach jak i przy n75.Teraz jest nowy dolot. Załączam logi jakbym mógł poprosić o sprawdzenie.

3-8.csv 10-11.csv 3-20 PB.csv 3-20 LPG.csv 2-33 PB.csv 2-33 LPG.csv 115-118 PB.csv 115-118 LPG.csv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo nie trzyma doładowania i trochę ospałe, a tak to ujdzie. Gaz do regulacji, jest ubogo od 4tys. Zapamiętaj, że na gazie robi się tylko 2+33. Szkoda męczyć samochód robiąc bezsensowne logi.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok będę pamiętać. A od czego te turbo może być takie ospałe? Źle zregenerowane? Po regeneracji jest jakieś 3-4 tygodnie, miało w środku pęknięcie żeliwa ale podobbo to nie przeszkadza jak nie wychodzi na zewnątrz ale to nie moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75. Jak sztanga będzie dobrze ustawiona to widocznie taka regeneracja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dareksujka napisał:

Załączam log z odpiętą wtyczką od n75.

115-118 bez N75.csv 2 kB · 0 pobrań

Tak jak myślałem, sztanga do podciągnięcia. Powinno dmuchać 0,3bara, a nie 0,2 jak teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, przem8 napisał:

Tak jak myślałem, sztanga do podciągnięcia. Powinno dmuchać 0,3bara, a nie 0,2 jak teraz.

Dam radę sam to zrobić? Mechanicznie wszystko ogarnę tylko czy akurat do tego nie będę potrzebować jakiegoś przyrządu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, przem8 napisał:

Reguluj aż bedzie pokazywac 0,3 b w logu j.w.

O ok tylkp jeszcze jedna rzecz. W którym oknie jest pokazane 0.2b? Bo w logach go można powiedzieć że trochę  tępy jestem i nie mogę za cholerę  znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...