rpd 0 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Witam, Od czasu kupna mojej S4 B6 2003 mam problem z wiecznie palącą się na FIS kontrolką rezerwy paliwa. Po zatankowaniu do pełna nadal świeci, a wskazówka pokazuje trochę powyżej 1/2 zbiornika. Podpinając się komputerem w blokach pomiarowych odczyt z pływaka po stronie kierowcy jest prawidłowy, natomiast odczyt z pływaka po stronie pasażera to 510ohm. Dlatego pojawia się również błąd 00771 - Short to B+. Co ciekawe mam 3 oryginalne zestawy pompy paliwa wraz z koszami i w żadnym z tych 3 zestawów nie ma pływaka...a są wyciągnięte prosto z jeżdżących aut. Pytanie czy oryginalnie w tym roczniku S4 powinny być 2 pływaki? Czy powinien być tylko ten po stronie kierowcy? Kodowanie w sterowniku zegarów to 01100 - więc jest zakodowany pod Quattro - może błędnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2020 Q ma dwa pływaki. W załączniku cały opis b6 fuel tank.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd 0 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Dzięki za pomocne materiały Próbowałem dostać się do zbiornika, ale mam za dużo benzyny i przy próbie wyciągnięcia pompy zaczęło się wylewać. Muszę trochę wyjeździć, a jak nie to uruchomić na krótko pompę i spuścić benzynę. Pływak w takim razie albo nie został podłączony przy wymianie pompy, albo go w ogóle tam nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się