Skocz do zawartości
IGNOROWANY

proszę o analize logów bfb


bagy

Rekomendowane odpowiedzi

Jest program, czy dziwne w zadanym moze nie koniecznie, za to w otrzymanym jest kiepsko, turbo wstaje bardzo poźno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tego ze turbo pozno wstaje jest też mega ubogo, pompa paliwa jest padnieta prawdopodobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś mi pompa paliwa głośno chodziła ale teraz juz cicho a cały czas na gazie więc tego sie nie zauważa.

Wiem ze zawór DV jest do wymiany czy on może powodować póżne wstawanie turbiny?

Gruszka sztanga wszystko pracuje bez zarzutu N75 cyka jak mu odłaczam prąd.

 

Edytowane przez bagy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi na lpg i wyjaśni się z pompą paliwa. Check nie wali po oczach? Ubogo masz od startu,szkoda wypalić gniazda zaworów.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czek nie świeci.Na gazie jak widać jest inaczej.

zrobiłem jeszcze 115 -118 w czasie normalnej jazdy codziennej bez szaleństw do odcinki 

http://vaglogi.pl/log-002_033_y5Nv9W.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_D478Ug.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_73MT7Sk.html

 

Edytowane przez bagy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, bagy napisał:

Wiem ze zawór DV jest do wymiany czy on może powodować póżne wstawanie turbiny?

Tak.

Co do pompy to podepnij manometr i sprawdź ale czasy wtrysku masakra.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, przem8 napisał:

Tak.

Co do pompy to podepnij manometr i sprawdź ale czasy wtrysku masakra.

czasy wtrysku na benzynie czy gazie? co masz na myśli? Ostatnie logi były robione tylko na gazie

 

Edytowane przez bagy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak robisz logi dla porównania dla benzyny i lpg to w takich samych warunkach. 3 bieg i od 1000obr do odcinki z gazem w podłodze,inaczej ciężko miarodajnie porównać logi.  Ale widać że na lpg również jest tak samo źle jak na pb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, pila24 napisał:

Jak robisz logi dla porównania dla benzyny i lpg to w takich samych warunkach. 3 bieg i od 1000obr do odcinki z gazem w podłodze,inaczej ciężko miarodajnie porównać logi.  Ale widać że na lpg również jest tak samo źle jak na pb

Co masz na myśli mówiąc źle ? wstawanie turbo? lambda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, bagy napisał:

czasy wtrysku na benzynie czy gazie? co masz na myśli? Ostatnie logi były robione tylko na gazie

Na benzynie, a te logi na gazie to sobie możesz... :P  Gaz Cię teraz nie interesuje. Na benzynie ma być igła, a potem się możesz gazem bawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasy wtrysku masz zbyt długie,muszą być zgrane w czasie w zależności od obrotów i obciążenia silnika,tak aby dawka paliwa w pełni trafiła w cyklu suwowym do cylindra. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przem8 napisał:

Na benzynie, a te logi na gazie to sobie możesz... :P  Gaz Cię teraz nie interesuje. Na benzynie ma być igła, a potem się możesz gazem bawić.

no jak sprawdzę ciśnienie benzyny wtedy będę coś wiedział, ale po odczytach lambda na gazie widać że mieszanka nie jest taka uboga (a to może być zabójcze dla silnika) współczynnik lambda oscyluje w innych granicach i wiem że silnikowi nie zrobię krzywdy. Jutro kupie DV i może gdzieś znajdę kogoś kto sprawdzi pompę paliwa.

Póki co dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, pila24 napisał:

Czasy wtrysku masz zbyt długie,muszą być zgrane w czasie w zależności od obrotów i obciążenia silnika,tak aby dawka paliwa w pełni trafiła w cyklu suwowym do cylindra. 

jak brakuje paliwa (bo to sie czuje w czasie jazdy) to chyba nie ma zdziwienia że wtryskiwacze szaleją  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bagy napisał:

jak brakuje paliwa (bo to sie czuje w czasie jazdy) to chyba nie ma zdziwienia że wtryskiwacze szaleją  

Na pb jak pompa siada to normalne że brakuje paliwa i czasy wtrysku są zbyt długie,na sprawnym lpg przy uszkodzonej pompie paliwa czasy wtrysku były by ok. Problem jest więc inny niż pompa paliwa zapewne. Dobrze by było wrócić do ori softu ecu.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

8 minut temu, pila24 napisał:

Na pb jak pompa siada to normalne że brakuje paliwa i czasy wtrysku są zbyt długie,na sprawnym lpg przy uszkodzonej pompie paliwa czasy wtrysku były by ok. Problem jest więc inny niż pompa paliwa zapewne.

po pomiarze ciśnienia benzyny bedzie wiecej wiadomo tylko musi mi ktoś zmierzyć bo nie mam sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby logi na gazie zrobił do odcinki z pedalem w podlodze to można dyskutować. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...