Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padł magiel, koyo czy zf?


sebaaa692

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, niesamowicie od dwuch dni leje mi z magla, do tej pory nie było problemu z wspomaganiem i nagle zabrakło płyny do wspomagania. Jutro będę wyjmował uszkodzona przekładnie i zamawiał na wymianę wysyłkowo zregenerowana czesc. Pytanie czy lepiej zamówić koyo czy zf? Jest jakaś różnica w pracy czy też prowadzeniu? Jak z trwaloscia? 

Edytowane przez sebaaa692
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zamów taką samą jak masz. Można to sprawdzić lusterkiem, wkładając odpowiednio pod podszybie, widać tabliczkę producenta. U ciebie będzie raczej KOYO, ale lepiej sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przykładzie b6, jak dawałem do regeneracji to oddałem zf a dostałem koyo, nie różni się konstrukcyjnie niczym poza wagą, koyo jest sporo cięższe od zf także niby można twierdzić, że będzie wytrzymalsza, ale najlepiej dopytaj sie przy składaniu zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro będę demontował więc wyjdzie co tam za.magiel siedzi. Czytałem  DIY z demontażu magla i pisano tam o nasadce 12- katnej że magiel jesy śruba z takim łbem przykręcony, podpowiedź czy tak rzeczywiście jest? Bo jeśli tak to muszę się zaopatrzyć w taki klucz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz servotronika to warto rozważyć jego montaż, musisz kupić nasadkę 10 i jest 12to kątna

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym się różni servotronik od tradycyjnego magla? Jak to cenowo wychodzi i jak z nakładem pracy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Servotronik to wspomaganie elektryczne, czyli kręcisz palcem kierownicą i zawsze ma taki sam opór, a raczej jego brak. Cenowo wiadomo drożej, no i musisz trochę elektroniki dodać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak zdecyduje się na konwencjonalne rozwiązanie bo auto mi potrzebne a niestety aktualnie jest unieruchomione i musiałem od teścia pożyczyć furę. Wyjąłem ten magiel dziś i faktycznie mam koyo. Jutro będę dzialal coś aby auto przywrócić do stanu uzywalnosci. Polecacie używkę czy regenerowowac? Czytałem na forum że niejednokrotnie magiel po regeneracji sypie się szybciej od używki. Z ciekawostek dodam że odkręciłem magiel torxem nasadka bo 12 kąta nie miałem.. ale poszło bez żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok mam magiel zregenerowany ale... Dzwonił do mnie gość z warsztatu i powiedział że w moim starym maglu są opilki. Zalecił wymianę pompy. Jakie numery pomp inod jakich samochodów podchodzą do A4 b5? Nie mam jak sprawdzić bo jestem poza domem. Od 2.5 TDI podejdzie?

Edytowane przez sebaaa692
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...