Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem


Instincts

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

 

Ostatnio miałem problem z odpaleniem samochodu tzn pojechałem do sklepie i już z pod niego nie odjechałem. Autko krecilo odpalało ale po sekundzie gasło nie reagowało na wcisniety pedal gazu. Po scholowaniu auta odpalił, podpiolem manometru pod listwę i ciśnienie było w okolicy 5.5 bara takie jak pół roku temu jak mierzyłem. Ale po jakim czasie ciśnienie zaczęło spadać do ok 2.5-3 bar. Po zgaszeniu auto już nie chciało odpalić. Wyjąłem pompę paliwa która była ciepła podłączyłem ją na krótko działała. Po ponownym zamontowaniu auto odpaliło ale ciśnienie znowu zaczęło spadać więc postanowiłem wymienić pompę na nową. Po wymianie pompy ciśnieniem na listwie skoczyło do 7.5 bar czyli regulator pojeździłem tak trochę korekta długo terminowa skoczyła do - 15% teoretycznie wszystko działał ok tylko po dłuższym postoju musiałem dłużej kręcić aby odpalił. Przyszedł nowy filtr paliwa wymieniłem go ciśnienie spadło do 4.2 bary czyli ok korekta spadła do - 2% ale dalej występuje ten efekt spadku ciśnienia i jak postoi dłużej to musze go pomęczyć aby odpalił. Z tego co pamiętam jak kiedyś mierzylem ciśnienie to jak był podpięty manometr do listwy to ciśnieniem trzymało wartość a teraz spada powoli. Co mogę jeszcze sprawdzić dodam że nie czuć paliwem ani w aucie ani na zewnątrz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to jest b6 to masz mieć stałe ciśnienie 4bary. Jakie ciśnienie jest po zapłonie?

Pewnie to nie problem paliwa. Jest lpg? Jakbyś raczył łaskawie uzupełnić profil to nie mniej byłoby zbędnych pytań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie po zapłonie ok 2 bar jak dłużej postoi jak krócej to ma 3.5-4bary, auto nie ma instalacji LPG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą wtryskiwacze benzyny popuszczać i stąd spadek cisnienia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro muszę to sprawdzić jak puszcza któryś to do wymiany Czy da się to jakoś zregenerować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj się zrobiło trochę chłodniej i auto pali normalnie zamówiłem 320 wymienię i zobaczę czy dalej spada ciśnienie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie powinien wywali jakoś błąd że ciśnienie było za wysokie albo za niskie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank masz nieszczelnośc po wymianie pompy przy samej pompie i sie zapowietrza.Potem trzeba heblować żeby zapalił po dłuższym postoju,przerabiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie też tak może być sprawdzę to jak przyjdą wtryski. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze od razu zamówiłeś wtryski, wystarczyło wymontować listwę wtryskową i widziałbyś/czułbyś zapach benzyny w kolektorze jeśliby wtryski puszczały.

Edytowane przez ulisses
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio auto nie chce przyśpieszać jak go depne zaczyna przerywać i wyskakuje błąd 0301 więc musiałem znaleźć trochę czasu na założenie nowych wtrysków, i faktycznie stare były suche, sprawdziłem obejme przy pompie ok. Po podmianie auto pali od strzała ale błąd dalej wyskakuje podmieniłem cewke z cylindra 1 z drugim i błąd się zmienił na 0302. Nowa cewka zamówiona. I teraz panowie kto pamięta czy ciśnienie na manometrze jak jest podpięty pod listwę to powoli powinno spadać? 

Z tego co pamiętam to kiedyś jak mierzylem to ciśnienie po zgaszeniu silnika stało w miejscu a teraz jak włączam zapłon to jest ok 4bary i zaczyna powoli spadać do 1bara. I już nie wiem czy się sam zaczynam nakręcać czy tak po prostu ma być. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...