Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T GUBI CIŚNIENIE OLEJU


VPLD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam objawy są takie ze głównie podczas dużych upałów na dworze podczas gdy auto jedzie na obrotach poniezej 2 tys wyskakuje za niskie ciśnienie olejuż powyżej jest wszystko w porządku , auto robi trasy i nic się nie dzieje to samo na niskich gdy olej nie osiaga tak wysokich temperatur, czujnik ciśnienia z aso był spokój właśnie do dnia kiedy był mega upał na dworze, w co celować ? Pompa oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od pomiarów ciśnienia, bo nic nie pisałeś, że je robiłeś i jakie ma wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomiary ciśnienia do sprawdzenia i jako pierwsze smok jak nie był czyszczony to bym sprawdził , i filtr oleju bym jeszcze zmienił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr oleju nowy i olej , pompa oleju podejrzewam że nigdy nie zmieniana, smok był czyszczony jakie 4 lata temu , motor na obrotach powyżej 2 tys i wysokich  nie ma problemów ani na niskich w chłodniejsze dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moich rękach ma zrobione 200 tys ale nie wiem czy jest ori raczej tak auto ma 400 tys , ogólnie to się pojawia tylko jak jest powyżej 30 stopni an dworze i piec mocno nagrzany bo wczoraj np było na dworze zimno koło 15 stopni i wogole się to nie pojawilo stałem w miejscu wklepane 4 tys agresywna jazda zakręty skrety i nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Czy takie wartości powinny być na sprawnej pompie? Jaka jest dopuszczalna realna granicą na rozgrzanym przy 1500 obrotów czy 2 tys ?

Screenshot_20200712-175034.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90*C temperatura oleju, min. 1,2bar (wolne obroty), 3k RPM powyżej 3 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jalowe 0.6 bar
1500 rpm 1.75
3000 rpm 3 bar

Takie pomiary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, VPLD napisał:

Jalowe 0.6 bar
1500 rpm 1.75
3000 rpm 3 bar

Takie pomiary

Tak szczerze to nie ma rewelacji :( Chyba będzie trzeb zajrzeć do pompy i smoka.

U mnie na jałowych też jest nisko, potem trochę lepiej.
Jałowe: 0.8bar
2000 rpm: 3.3 bar
3000 rpm: 4,1 bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym prędzej miska do zdjęcia i smok do czyszczenia a pompa oleju do rewizji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tylko przy 1500 do 2 tys obrotow jest komunikat o cisnieniu a jest przy tej wartosci 1.8 bara a na grupach widzialem ze niektorzy maja w tej okolicy 2.8 , nie wyskakuje u Ciebie cisnienie tak jak u mnie przy mocno rozgrzalbym oleju? Obstawiqlbys na pompe? Dzieje sie to tylko przy mocno rozgrzanym na trasie tego nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jałowych masz mocno niedopuszczalne ciśnienie więc nie wiem nad czym jeszcze gdybasz. Zakaz jazdy i micha w dół żeby obadać temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz sie pogubilem poprostu bo ba kazdej steonie inne wartoaci prawidlowego cisnienia przy mocno rozgrzanym motorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi tez o to czy przy takich objawach nie beda winne zurzyte panewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...