VPLD 0 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Witam objawy są takie ze głównie podczas dużych upałów na dworze podczas gdy auto jedzie na obrotach poniezej 2 tys wyskakuje za niskie ciśnienie olejuż powyżej jest wszystko w porządku , auto robi trasy i nic się nie dzieje to samo na niskich gdy olej nie osiaga tak wysokich temperatur, czujnik ciśnienia z aso był spokój właśnie do dnia kiedy był mega upał na dworze, w co celować ? Pompa oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Zacznij od pomiarów ciśnienia, bo nic nie pisałeś, że je robiłeś i jakie ma wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 pomiary ciśnienia do sprawdzenia i jako pierwsze smok jak nie był czyszczony to bym sprawdził , i filtr oleju bym jeszcze zmienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VPLD 0 Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Filtr oleju nowy i olej , pompa oleju podejrzewam że nigdy nie zmieniana, smok był czyszczony jakie 4 lata temu , motor na obrotach powyżej 2 tys i wysokich nie ma problemów ani na niskich w chłodniejsze dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 obstawiam pompę a jaki ma przebieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VPLD 0 Opublikowano 12 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 W moich rękach ma zrobione 200 tys ale nie wiem czy jest ori raczej tak auto ma 400 tys , ogólnie to się pojawia tylko jak jest powyżej 30 stopni an dworze i piec mocno nagrzany bo wczoraj np było na dworze zimno koło 15 stopni i wogole się to nie pojawilo stałem w miejscu wklepane 4 tys agresywna jazda zakręty skrety i nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VPLD 0 Opublikowano 14 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 Czy takie wartości powinny być na sprawnej pompie? Jaka jest dopuszczalna realna granicą na rozgrzanym przy 1500 obrotów czy 2 tys ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses 7 Opublikowano 14 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 90*C temperatura oleju, min. 1,2bar (wolne obroty), 3k RPM powyżej 3 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VPLD 0 Opublikowano 22 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Jalowe 0.6 bar 1500 rpm 1.75 3000 rpm 3 bar Takie pomiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 14 godzin temu, VPLD napisał: Jalowe 0.6 bar 1500 rpm 1.75 3000 rpm 3 bar Takie pomiary Tak szczerze to nie ma rewelacji Chyba będzie trzeb zajrzeć do pompy i smoka. U mnie na jałowych też jest nisko, potem trochę lepiej. Jałowe: 0.8bar 2000 rpm: 3.3 bar 3000 rpm: 4,1 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses 7 Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 Czym prędzej miska do zdjęcia i smok do czyszczenia a pompa oleju do rewizji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VPLD 0 Opublikowano 25 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2020 No tylko przy 1500 do 2 tys obrotow jest komunikat o cisnieniu a jest przy tej wartosci 1.8 bara a na grupach widzialem ze niektorzy maja w tej okolicy 2.8 , nie wyskakuje u Ciebie cisnienie tak jak u mnie przy mocno rozgrzalbym oleju? Obstawiqlbys na pompe? Dzieje sie to tylko przy mocno rozgrzanym na trasie tego nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 25 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2020 Na jałowych masz mocno niedopuszczalne ciśnienie więc nie wiem nad czym jeszcze gdybasz. Zakaz jazdy i micha w dół żeby obadać temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VPLD 0 Opublikowano 25 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2020 Juz sie pogubilem poprostu bo ba kazdej steonie inne wartoaci prawidlowego cisnienia przy mocno rozgrzanym motorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VPLD 0 Opublikowano 27 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Chodzi mi tez o to czy przy takich objawach nie beda winne zurzyte panewki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się