Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zamiana radia fabrycznego 2DIN na Pioneer DMH-G220BT


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :)

Dokładnie tak jak w temacie. Na wstępie wspomnę,. iż jestem w tym totalnym laikiem - to będzie moja pierwsza podmianka radia w A4 B6 (rocznik 2002) z kierownicą multifunkcyjną. Tytułowe radio posiada wejście na interfejs fabrycznego sterowania z kierownicy - co to konkretniej oznacza? Czy muszę dokupić dodatkowy interfejs do obsługi klawiszy głośności/zmiany stacji na kierownicy, czy będzie działać to na zasadzie plug&play? :co: Budżet na taki zabieg mam nielimitowany, zależy mi wyłącznie na tym, aby rozwiązanie było długotrwałe i w mało awaryjne. Jeśli już interfejs, to jakiś konkretny? Z czego na co? Na car audio znam się jak świnia na gwiazdach :D. W innych postach te odpowiedzi są jakieś rozmemłane, i nikt nie odpowiada wprost na pytania, które sobie samemu zadaję. Liczę na waszą pomoc klubowicze! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz dokupić interfejs do sterowania bo nie ma w zestawie.

Np. taki interfejs 

f1d4ec86d4dbaef3673db20848ca7022.jpg
WWW.CAR-TRONIC.PL

Wybierz adapter do Audi i ciesz się możliwością...

 

 

Do tego jeszcze to złącze

ade004c683a0200f80e717c762eef69c.jpg
WWW.CAR-TRONIC.PL

Przewód Pioneer dla interfejsów ACV,Connects2

Podłączenie w sumie P&P 

Z anteną trzeba będzie popatrzeć czy nie trzeba będzie wzmacniacza antenowego dołożyć jak bedzie za słaby sygnał i stacji nie bedzie mógł znaleźć.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc Muskel! Chociaż sam adapter chyba inny będzie potrzebny, bo mam model przed 2004r. Znalazłem poniższy, nada się?

8f10479f56d2a304b6c1ca3b07b722d1.jpg
WWW.CAR-TRONIC.PL

Steruj radiem z poziomu kierownicy dzięki specjalnemu adapterowi do samochodów marki Audi. Bezinwazyjna instalacja, łatwa obsługa. Zobacz!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. Nie masz jeszcze wtyczki Quadlock u siebie. Ten powinien być. Problem bedzie tylko z odbiorem FM. Nigdzie nie mogę znaleźć separatora antenowego z podwójną wtyczką tak jak ten tutaj. Ty masz właśnie normalną wtyczkę antenową i wtyczkę Fakra i taki separator powinien być wpięty bo oryginalne radio podaje napięcie na tylne wzmacniacze a zwykłe radia nie. 

https://enfigcarstereo.com/ENFIG_AAA_VWAUD2.html

Czyli bedziesz musiał dokupić separator z podwójną wtyczką Fakra i do tego jeszsze przejściówkę.

Taki separator

WZMACNIACZ-SEPARATOR-ANTENOWY-FAKRA-x2-D
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 23,99 zł - WZMACNIACZ...

I tą przejściówkę

 

Przejściówkę wpinasz na jedną ze złączy Fakra i drugą stronę w kabel antenowy w aucie. 

Masz 4 wyjmaki do radia?

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, domynykk napisał:

Na FM mi nie zależy, słucham z USB :wink:

No ale jak to tak bez radia?:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...