Skocz do zawartości
IGNOROWANY

co z chłodzeniem hamulcy ?


dead_beat

Rekomendowane odpowiedzi

A myslisz że taki styl jazdy nie przyczynia sie do tego? Nie tylko hamulce i opony przy tym się zużywają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat nie wiemy w jaki sposób go używa, także ten temat bym na bok odłożył.

 

Możesz zapytać, czy jeżeli założysz inny zestaw z tego samego modelu i dasz im rachunek, że zakładał to mechanik, to czy będzie to miało jakiś efekt na gwarancję.. na moje jak coś będzie p&p i będą mieli gwarancję, że zakładał to fachowiec to nic to nie zrobi. Do tego jak już będziesz miał coś większego, tam patrz na nawiercane tarcze, one dużo szybciej się schładzają.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Langista napisał:

Akurat nie wiemy w jaki sposób go używa, także ten temat bym na bok odłożył.

Napisał wyżej wiec daje to obraz. Ale masz racje. Nie o to tu chodzi:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Muskel1 napisał:

Napisał wyżej wiec daje to obraz. Ale masz racje. Nie o to tu chodzi:thumbup1:

Dokładnie, nie o to tu chodzi. Każdy styl jazdy i w ogóle jazda  zużywa auto, a wiadomo, ze nie będę nim jeździł  20 lat. Jeśli już to maks 8-10 zostanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat do B9 masz zestaw z RS4 który pasuje P&P. Odkręcasz jedne zaciski i zakładasz drugie z tarczami i klockami. Koszt maks 5tyś na nowych tarczach RS4 B9 i klockach a do tego zacisk 6-tłoczkowy. Jak zajeździsz te DBA to daj znać zrobię Ci taki zestaw:wink: Wtedy Lexusy będą musiały uważać:dziura:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zacisk z RS4 da się zmontować z Felga 18” ?

2. Co do uważania Lexusów to raczej to nie nastąpi , bo w porównaniu do 45TFSI gdzie się już zagotowały to w ISie jeszcze się nie rozgrzały po tym samym przelocie, nie byłem w stanie zatrzymać się za nim w zatoczce, musiałem pojechać dalej :-)

tutaj ewidentnie brakuje powietrza w nadkolu, tam jest taka dziura ze można tekę przez zderzak przełożyć do tarczy kotwicznej, która w dodatku jest pochylona a w Audi prosta jak tarcza hamulcowa, która niczego nie łapie, z reszta skąd...

Edytowane przez dead_beat
Autokorekty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony powiem Wam, ze nie sądziłem, ze koszty eksploatacji Audi z zaledwie 190km będą tak ogromne.

malo pali a do okola tysiącami trzeba bulic :-)

dramat

.....

w 20 letnim IS300 są tarcze 295, tu 314, w obu jednotłok, tamto auto jest szybsze i cięższe i przez 180tys km nigdy nie miałem problemu z hamulcami... 
 

Edytowane przez dead_beat
zeby nie było post pod postem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Lexus miał mniejszą siłę docisku klocka do tarczy i dłuższą drogę hamowania? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Muskel1 napisał:

Może Lexus miał mniejszą siłę docisku klocka do tarczy i dłuższą drogę hamowania? 

Bardzo wątpię ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, dead_beat napisał:

1. Zacisk z RS4 da się zmontować z Felga 18” ?

2. Co do uważania Lexusów to raczej to nie nastąpi , bo w porównaniu do 45TFSI gdzie się już zagotowały to w ISie jeszcze się nie rozgrzały po tym samym przelocie, nie byłem w stanie zatrzymać się za nim w zatoczce, musiałem pojechać dalej :-)

tutaj ewidentnie brakuje powietrza w nadkolu, tam jest taka dziura ze można tekę przez zderzak przełożyć do tarczy kotwicznej, która w dodatku jest pochylona a w Audi prosta jak tarcza hamulcowa, która niczego nie łapie, z reszta skąd...

Nie na każdą ale w 18` wchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz pasuje dorzucić do kosztu dwa komplety kół, to się robi lekką ręką 15k taki swap.

Trochę drogo...

Dziś nieco chłodniej i problem nie występował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogie ??!!??!!

Ktoś tu chyba liczyć specjalnie nie potrafi...

Opony Michelin na 18" to 3k... a na 19 już to już 4,5k, zimowe Michelin 19 to 4k...

Nie dyskutuję o tym kto jeździ na jakich, ja innych już nie kupię.

15k - 8,5 = 6,5k zostaje na 2 komplety felg oraz zaciski...

Liczę, że sprzedam swoje koła, to na zaciski by starczyło, zostaje nadal ~6k na 8felg... serio to dużo ??

Popatrz na ceny kół i zastanów się czy drogo to policzyłem, zamiast pisać bzdury.

Ktoś pisał, że kompletny SWAP to 5k, świetnie, ale jeszcze trzeba mechanikowi zapłacić...

Nie rozumiem Twojego toku myślenia i wydawania pieniędzy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mechanika nie liczył kolega. Dużo kolegów takie operacje przeprowadza samemu ale nie każdy chce czy potrafi szczególnie przy takich rzeczach jak hamulce majstrować. Cena kompletnych kół to też rozbieżność od do. Całkiem inaczej wygląda oczywiście gdy zechcesz zakupić nowe opony Michelin do czego masz jak najbardziej prawo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie policzył, ja rozumiem, że dla wielu osób tuning auta też ogranicza się do chipa. Też chciałbym to zrobić , ale nie widzę sensu, bo dla mnie hamulec i opona to podstawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.08.2020 o 08:17, dead_beat napisał:

 

w 20 letnim IS300 są tarcze 295, tu 314, w obu jednotłok, tamto auto jest szybsze i cięższe i przez 180tys km nigdy nie miałem problemu z hamulcami... 
 

W lexusie tarcza ma 32mm grubosci a w B8 25 i tutaj jesy znaczna roznica

Wystarczy ze zmienisz hamulce na 345/330 i nie trzeba cudowac z felgami, oponami i calym tym gó...em.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Dev napisał:

W lexusie tarcza ma 32mm grubosci a w B8 25 i tutaj jesy znaczna roznica

Wystarczy ze zmienisz hamulce na 345/330 i nie trzeba cudowac z felgami, oponami i calym tym gó...em.

Przecież napisałem na samym początku,  że jak pojeździłem A4 45 TFSI, która ma większe hamulce i 4tloka jest ten sam problem... wiec jaki tu sens ?

Edytowane przez dead_beat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dead_beat napisał:

Przecież napisałem na samym początku,  że jak pojeździłem A4 45 TFSI, która ma większe hamulce i 4tloka jest ten sam problem... wiec jaki tu sens ?

Tzn jakie ma hamulce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, dead_beat napisał:

Przecież napisałem na samym początku,  że jak pojeździłem A4 45 TFSI, która ma większe hamulce i 4tloka jest ten sam problem... wiec jaki tu sens ?

Mała skuteczność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...