Skocz do zawartości
IGNOROWANY

co z chłodzeniem hamulcy ?


dead_beat

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, george napisał:

Mała skuteczność?

Szybko łapią temperaturę , a wtedy zmniejsza się skuteczność 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev , A4 45 TFSI ma grubsze tarcze niż 2,0 TFSI? W B6 np. 288 i 312 mają identyczne zaciski i grubość tarczy, ale jedynie różnią się średnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, george napisał:

@Dev , A4 45 TFSI ma grubsze tarcze niż 2,0 TFSI? W B6 np. 288 i 312 mają identyczne zaciski i grubość tarczy, ale jedynie różnią się średnicą.

Ta sama grubość 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za rady, wczoraj wrzuciłem te DBA, na razie jeżdżę jak dziadziuś, żeby nie zgrzać, zobaczymy po weekendzie jak to się będzie spisywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dead_beat napisał:

Dzięki panowie za rady, wczoraj wrzuciłem te DBA, na razie jeżdżę jak dziadziuś, żeby nie zgrzać, zobaczymy po weekendzie jak to się będzie spisywać.

Pierwsze kilkaset kilometrów nie ciśnij, niech ułoży się całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, george napisał:

Pierwsze kilkaset kilometrów nie ciśnij, niech ułoży się całość.

No właśnie słyszałem, że pierwszy bak lepiej delikatnie ;-) pewnie na dłużej starczy tego paliwa ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechane 4 baki, można coś napisać ...

jak się rozgrzeją jest ciut głośniej przy hamowaniu, ale nie ma żadnych wibracji a hamulec ostro bierze !

o to chodziło .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaś na YouTube oglądałem filmik od PoVAGowani i ciekawą teorię tam mają, że sportowe hamulce mają tendencję do piszczenia i nie jest to żadna wada a po prostu charakterystyka ich pracy.. :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Langista napisał:

Ja zaś na YouTube oglądałem filmik od PoVAGowani i ciekawą teorię tam mają, że sportowe hamulce mają tendencję do piszczenia i nie jest to żadna wada a po prostu charakterystyka ich pracy.. :eusathink:

Niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...