Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem kontrolki oldruck...


rtrocha00

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, temat napewno już przerabiany wiele razy, ale nie znalazłem odpowiedzi. Moja audi ma problem z kontrolka oldruck, jest problem po dłuższej trasie jak olej nabierze wysokiej temperatury. Po kupnie zapalała się co chwilę zrobiłem płukankę silnika zmieniłem olej na motul z cess 5w 40 ( wcześniej jeździł non stop na longlife w Niemczech) teraz po płukance jest dużo lepiej ale przy wyższych prędkościach 130+ znów wyskakuje i po pierwszym wyskoczeniu dzieje się co parę kilometrów cały czas. Filtr wymieniony na Mann i czujnik ciśnienia oleju też zmieniony. Proszę podpowiedzieć co to może być bo już nie mam pomysłu. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosta sprawa: jeśli 1.8T jeździł na longlife'ach to obowiązkowo po zakupie zwalamy miskę olejową w dół i czyścimy smoka. Wymiana filtrów, robienie płukanek i innych na nic się zda.

PS. Polecam Ravenol VST 5w40 zamiast Motula - zgłoś się do @dzik lub wejdź na pro-choice.pl.

Edytowane przez GET.
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Spróbuję tak zrobić, ale wydaje mi się że jednak pompa oleju może się kończyć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% zawalony smok. Standard i lepiej nie jeździj, bo narobisz sobie tylko problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Smok był bardzo zasyfiony mechanik aż się dziwił że to jeszcze dawało radę jeździć. Teraz mówi że silnik musi być bardzo z nagarowany. Co polecacie zeby pozbyć się nagaru chociaz w połowie ? Czytałem o wodorowaniu, czy to zda egzamin? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam płukankę do silnika na dłuższy dystans, zrobić na niej 500-1000 km i zmienić olej. Jedyne co będzie lepsze to rozłożenie silnika na części pierwsze i czyszczenie ultradźwiękową myjką. Nagar, którego pozbywamy sie wodorowaniem to nagar w komorze spalania, a tu mechanik mówił o nagarze w samym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie są płukanki na dłuższy dystans? Bo ja się nie znam na tym ? Wolałbym uniknąć rozbierania silnika na części pierwsze. 

Ps. Rozebrać silnik od góry czy od dołu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widywałem i sam miałem gorzej. Wymieniaj teraz częściej olej z płukankami przed wymianą i tyle. Nic nie będziesz rozbierać.

Było zdjąc jeszcze pokrywę zaworów, wyczyścić co się da i przynajmniej miałbyś pogląd jak to od góry wygląda.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Z LM profi jest ok. Każdy z nas to przechodził. Bez przesady. Dobry olej co 10 tysi, przed wymianą płukanka i dojdzie do siebie ?. W tym roku zmieniałem napinacz to pod deklem można było "jeść", a walki w świetnym stanie. 300 na blacie 

Edytowane przez grubcio1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przem8. Zdjeme pokrywę założę nową uszczelkę tylko jak możesz podpowiedź czym wyczyścić jak cos będzie się dało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zmienię temat, ale chciałbym żeby mi ktoś doradził jakie dobre żarówki LED kupić do oświetlenia podsufitki w wersji avant ? Na allegro są zestawy ale tam jest więcej żarówek tych dłuższych na 10w a ja potrzebuję 6 tych okrągłych wkręcanych 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...