Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Check engine


Karo1

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 3 tygodnie temu kupiłem b8 z 2010 roku 1.8 tfsi 120 koni. Od razu po zakupie zrobiłem kompletny rozrząd, wymiane oleju i filtrów. Do dzisiaj zrobiłem nią 750 km, dzisiaj trasa 200 km i pod koniec wywaliło check engine. Mocy nie stracił, temperatura cały czas taka jak zawsze, nie kopci i nie widać żadnych zmian. Jutro jade na komputer, ale może ktoś z Was usłyszy coś w silniku i będę wiedział mniej więcej na co się przygotować. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdykam, i ten format .mov z tych super iphonów. Zaśmieca tylko telefon bo zakażdym razem trzeba najpierw plik na tel. ściągnąć żeby obejrzeć:rolleyes:

Szczerze mówiąc to ja tam nic niepokojącego nie słysze (bez słuchawek). Trzeba odczekać co komp. zapisał bo wszystko inne to spekulacje.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minutes ago, Muskel1 said:

Ja pierdykam, i ten format .mov z tych super iphonów. Zaśmieca tylko telefon bo zakażdym razem trzeba najpierw plik na tel. ściągnąć żeby obejrzeć:rolleyes:

Szczerze mówiąc to ja tam nic niepokojącego nie słysze (bez słuchawek). Trzeba odczekać co komp. zapisał bo wszystko inne to spekulacje.

Na jednej z facebookowych grup, stwierdzili ze być  może uszczelka, ale z tego co wiem to ona ma zupełnie inne objawy. Oby było tak jak mówisz i żeby to była jakaś pierdoła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minutes ago, Muskel1 said:

Jaka uszczelka? pod głowica niby?

Tak, terasz pisza o popychaczach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Karo1 napisał:

Tak, terasz pisza o popychaczach

Moja szklana kula, którą dostałem z Ingolstadt  i umożliwia zdalne połączanie z każdym Audi we wszechświecie, mówi mi, że odkleiła ci się uszczelka od maski, dlatego masz "sprawdź silnik" unieś ją, a zobaczyć dyndający kawał gumy, ten sam, z którego wybrano nasienie do stworzenia tych meh mechaników na szajsbooku.
 

Edytowane przez Talpa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjdz z tej grupy i sie nie stresuj. Powodów może być bardzo dużo. Poczynając od bagatelnego jak np: słabo wpiętej kostki jakiegoś czujnika, ktòry przy wymianie rozrządu był wypięty. Nie ma co gdybać bo to tylko jasnowidz może teraz postawic 100% diagnozę. Czekaj na odczyt z kompa i myśl pozytywnie:wink:

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze mógł wypaść zapłon, czy cewce coś odbiło i wywaliła błędem... Uwielbiam wróżenie z fusów i kontrolki silnika, ja nie wiem po co złącza diagnostyczne wymyślali?

 

Edytowane przez Talpa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywaliło błąd katalizatora, oleju nie bierze, niebieskiego dymu nie ma i wystarczyło jedynie usunąć błąd. Ale dla pewności podjadę jeszcze sprawdzić spaliny itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze byłoby wiedzieć treść i numer błędu jaki wywaliło. Masz gdzieś zapisane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, Muskel1 said:

Dobrze byłoby wiedzieć treść i numer błędu jaki wywaliło. Masz gdzieś zapisane?

System katalizatora, za mała skuteczność. Coś takiego mi gość powiedział. Byłem w serwisie w którym robia tylko auta VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. skoro dało się skasować to dobrze. Trzeba obserwować. Jeżeli powróci zrób dokładne zdjęcie lub niech Ci dadzą wydruk z numerem i treścią błędu bo tam zawarte są dokładne informacje. Jaki masz brzebieg?

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, Muskel1 said:

Ok. skoro dało się skasować to dobrze. Trzeba obserwować. Jeżeli powróci zrób dokładne zdjęcie lub niech Ci dadzą wydruk z numerem i treścią błędu bo tam zawarte są dokładne informacje. Jaki masz brzebieg?

niecałe 128 tysięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, Muskel1 said:

Seria czy podniesiona moc silnika?

Seria, planuje podniesienie mocy ale dopóki to sie nie wyjaśni to się wstrzymam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, Muskel1 said:

:thumbup1:

Po przejechaniu 128 tyś km katalizator może być już zapchany? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię. W tych silnikach raczej nie. W 3.0 TFSI zdarzają sie przypadki, że przy 100-150kkm katy siadają. 

Obserwuj i nic sie nie martw:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minutes ago, Muskel1 said:

Wątpię. W tych silnikach raczej nie. W 3.0 TFSI zdarzają sie przypadki, że przy 100-150kkm katy siadają. 

Obserwuj i nic sie nie martw:wink:

Tak zrobie, jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc. 

Edytowane przez Karo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...