Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik gubi zapłon i nie dostaje paliwa


rafalos101

Rekomendowane odpowiedzi

Witam potrzebuje pomocy silnik AVJ 150km

A mianowicie przy spokojnej jeździe nie ma problemu wszystko chodzi jak należy, lecz gdy przyciśnie mu się mocniej silnik gubi zapłon na cylindrach dodatkowo tak jakby nie dostawał paliwa, jedzie na oparach. Chyba dlatego odcina ten zapłon bo brak paliwa ale tego pewien nie jestem.

Tak jakby silnik się broni jak może. Przy odpuszczaniu gazu wszystko wraca do normy. Silnik nie szarpie jedynym problemem jest moc której po prostu brakuje nie jest tsk jak być powinno. Czy ktoś ma pomysł co może być tego przyczyną 

Edytowane przez rafalos101
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, że to napisze, ale brakuje mi jeszcze tylko pytań o sprawdzanie ciśnienia w kołach... Sam sobie podpowiedziałeś, jeśli pod obciążeniem masz wrażenie jakby brakowało paliwa, to powinieneś zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa- pod obciążeniem w czasie jazdy, a nie na postoju, że tak od razu uprzedzę. Jeśli wyjdzie że pompa paliwa podaje dobrze, to ja bym sprawdził na których cylindrach jest wypadanie i przełożył cewki żeby sprawdzić czy błąd idzie za cewką- oczywiście może być potrzebna dodatkowa sprawna cewka jeśli wypada na wszystkich cylindrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że sam sobie podpowiedziałem bo brałem pod uwagę że pompka paliwa nie daje odpowiedniego ciśnienia lub myślałem o wtryskiwaczach. Ale wolałem spytać bo może coś innego jest przyczyną. A co do wypadania dzieje się tak tylko na jednym cylindrze. Ale dzięki za radę z przełożeniem cewek sprawdzę co i jak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytań ciąg dalszy, sprawdziłem cewki wszystko z nimi OK dodatkowo wymieniłem świece bo akurat miałem pod ręką. Ale pytanie co do pompki paliwa i wtrysków. Problem ewidentnie jest na 4 cylindrze i tu rodzi się pytanie czy jeśli winna była by pompka paliwa to czy pod większym obciążeniem zapłon ginął/brakował by paliwa tylko na tym jednym cylindrze  czy raczej braki paliwa powinny być widoczne na wszystkich cylindrach? To samo tyczy się wtrysków czy ten jeden mógłby niedomagać dopiero przy wiekszym obciążeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim to popraw profil żeby było wiadomo o jakie auto chodzi bo zgodnie znim chodzi o Audi 80 B3 z silnikiem 1.2 TFSI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...