Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak wymienić klocki tył bez vcds


dzagu

Rekomendowane odpowiedzi

54 minuty temu, swirus89 napisał:

– gdy kręciłem w jedną stronę to tłoczek się wysuwał, ale w druga stronę nie chciał wykonać ruchu. Przez chwilę trzpień kręcił się a tłoczek nie wykonywał ruchu, a później napotkałem opór – ale nie chciałem kręcić na siłę żeby nic nie zepsuć. 

Bo tłoczek kręcąc samoregulacją  się wysuwał to prawidłowo  ,ale kręcąc w drugą strone po osiognięciu oporu musisz tłoczek wcisnąc w zacik  , samoregulacja ci go nie wciągnie do środka  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zestawem do cofania tłoczków mam go wcisnąć?(bo nie bardzo się mieści) i czy na zacisku z założonym przewodem hamulcowym da sie to zrobić. Jak miałem założony zestaw do cofania i kręciłem z normalną siłą jak przy wymianie klocków w starszych samochodach to nie chciał sie cofać. Stad moje pytanie. Czy np odpowietrznik popuścić. Dodam jeszcze, ze tłoczek jest bardzo daleko wysunięty i nie chodzi tylko o wciśnięcie w ostatnim odcinku

Edytowane przez swirus89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, swirus89 napisał:

Dodam jeszcze, ze tłoczek jest bardzo daleko wysunięty i nie chodzi tylko o wciśnięcie w ostatnim odcinku

A o co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Dev napisał:

A o co ?

Chodzi mi o cofnięcie tłoczka o cały zakres który wyjechał czyli te 3cm(może mniej może więcej - nie mierzyłem). Na filmach widziałem, ze kręcąc trzpieniem tłoczek sie cofał i dopiero jakiś ostatni centymetr czy 5mm było wciskane a u mnie nic nie chce sie cofać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś przekombinowałeś przyjacielu.

Wkręć rdzeń do oporu w prawo a następnie wciśnij do oporu tłoczek, wejdzie na wysokość gumki.

Jak założysz zacisk to go odpowietrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Dev napisał:

Coś przekombinowałeś przyjacielu.

Wkręć rdzeń do oporu w prawo a następnie wciśnij do oporu tłoczek, wejdzie na wysokość gumki.

Jak założysz zacisk to go odpowietrz.

Jeszcze jedno pytanko, czy można wciskać tłoczek z założonym przewodem hamulcowym czy trzeba całkiem zdemontować zacisk. Jeśli demontaż to czym można zasklepić przewód hamulcowy(czy to nakretka nieprzelotowa jaka i z jakim skokiem gwintu)

Edytowane przez swirus89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadziwiające jak z tak marną wiedzą o układzie hamulcowym, ludzie biorą się za grzebanie przy tak ważnych elementach bezpieczeństwa jak hamulce:facepalm:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jak cofnąć klocki hamulcowe w audi a4 b9 mam Vcds,wchodzę w sterownik ABS Ataptacje i mam tam opcje Rozpoczęcie Wymiany okladzin klikam w start i wyskakuje komunikat opcją niemożliwa czy coś w tym stylu?Co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat Zamykam ponieważ udało się cofnąć klocki hamulcowe vcds dziękuję wszystkim za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Daniel0605 napisał:

Temat Zamykam ponieważ udało się cofnąć klocki hamulcowe vcds dziękuję wszystkim za podpowiedzi

Którym? I co zrobiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vcds w sterownik ABS,nastawy podstawowe i tam jest wiersz,rozpoczęcie wymiany okładzin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...