Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swicące sie kontrolki abs esp


Przemo1992

Rekomendowane odpowiedzi

Siemak.

Ostatnio wymienilem na nowy wałek rozrzadu i szklanki i panewki bo auto juz dosc mocno zaczeło klepac i w pore wymienilem bo naprawde było wszystko zurzyte. Przed wymiana auto miało moc i wszystko byłko ok.

Po wymianie czesci wymienionych wyżej postanowiłem wymieni jeszcze uszczelniacze na pomowtryskach, po wyjeciu pompek okazało sie ze gniazda pomowtyskow sa w tragicznym atanie wiedz kupilem druga glowice i oddalem glowice oczywiscie do sprawdzenia i splanowania po zamontowaniu wszystkiego okazalo sie ze auto ciezko pali i strasznie trzesie buda okazalo sie ze 1 i 2 pomowtrysk z niewiadomo jakich przyczyn lały wiedz wymienilem 2 szt i teraz pokazuje na kompie ze 3 i 4 teraz pompowtyski cos sie z nimi dzieje wiedz je tez wymienilem i teraz auto ładnie odpala i nie faluje na obrotach ale jest delikatne drgania miedzy 1500 a 3000tys obrotow i zapalaja sie kontroliabs i esp. Wstawie zdjecia z błedami .

Licze na wasza pomoc bo mi juz brakuje pomysłow

 

Edytowane przez Przemo1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błedy

17675 wtryskiwacz 3 granica sterowania przekroczona

17678 wtryskiwacz 4 granica sterowania przekroczona

18265 sygnał obciążenia błedny komunikat z jednostki sterującej jednostki silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź w blokach pomiarowych w sterowniku silnika w Chanell 018

Powinna tam być wartość 0000 . Jeżeli masz zamiast zera na którymś pompowtrysku inna cyfre należy ten pompowtrysk lub wiązkę do niego sprawdzić. Pompowtrysk sprawdzasz zdejmując pokrywe, wypinasz wtyczké i mierzysz opór pompowtrysku, powinien mieć ok. 0,5 Ohm.jeżeli pompowtrysk jest ok musisz wiązkę (na przejście )do niego sprawdzić.

Mierzysz każdą kostke z osobna do pinów kostki na głowicy.

Pompka 1 szary kabel (pin 2) z pinem 5 we wtyczce głównej

Pompka 2 czerwony (pin2) z pinem 3 we wtyczce głównej

Pompka 4 żółty (pin2) z pinem 2 we wtyczke głównej

Pompka 4 biały (pin2) z pinem nr.6
 

 

Wszystkie pompki brązowy (pin1) do pinu 7 głównej wtyczki. To jest masa.

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo wiązka albo pompka. Zrób pomiary tak jak napisałem.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.08.2020 o 23:30, Przemo1992 napisał:

Przed wymiana auto miało moc i wszystko byłko ok.

Logicznie myśląc wtryski po wyjęciu i montażu nie mogły się same "uszkodzić:"

W dniu 20.08.2020 o 23:30, Przemo1992 napisał:

okazalo sie ze 1 i 2 pomowtrysk z niewiadomo jakich przyczyn lały wiedz wymienilem 2 szt

Kto sprawdzał że leją? Na "stole" ,czy z VCDS-a?

W dniu 20.08.2020 o 23:30, Przemo1992 napisał:

i teraz pokazuje na kompie ze 3 i 4 teraz pompowtyski cos sie z nimi dzieje wiedz je tez wymienilem i teraz auto ładnie odpala i nie faluje na obrotach ale jest delikatne drgania miedzy 1500 a 3000tys obrotow i

Tego zupełnie nie rozumię ,pompki przed wymianą były OK. ,a teraz musiałeś wszystkie zmieniać?

 

Moim zdaniem standart w PD.

Jeżeli kąt synchronizacji wtrysku jest OK. (po zmianie wałka różnie bywa)

To oczywiście zły styk na wtyczkach pompowtrysków.

Dogięcie styków dawno rozwiązało by Twój problem bez kosztów.

Miałem to samo .

Jeżeli kupiłeś ,a nie regenerowałeś pompek to pewnie masz stare.

Daj do sprawdzenia i na 100% są sprawne.

Edytowane przez marek29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, marek29 napisał:

Logicznie myśląc wtryski po wyjęciu i montażu nie mogły się same "uszkodzić:"

 

Wymieniał wałek rozrządu wiec wyjmował PD i rozpinał wiązkę do PD wiec jak najbardziej mógł uszkodzić. Te wiazki się łamią z czasem i od wibracji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Muskel1 napisał:

Wymieniał wałek rozrządu wiec wyjmował PD i rozpinał wiązkę do PD wiec jak najbardziej mógł uszkodzić. Te wiazki się łamią z czasem i od wibracji. 

Chodziło mi o pompowtryski ,jeżeli chodzi o wiązkę to zgadzm się z Twoim zdaniem.

Generalnie myślę że wymiana pompek była bezzensowna.

Wiązka ,lub brak kontaktu na wtyczkach.

Zakładam oczywiście że pompki zmienione zgodnie z zasadami ,uszczelniacze,nowe śruby i odpowiednia regulacja.

Edytowane przez marek29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie zabardzo teraz zebym jezdził autem bo dopiero w nastepny weekend bede mial czas zeby tam zajrzec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...