Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niskie ciśnienie oleju CABB


lukas1997

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,mam problem z niskim ciśnieniem oleju w audi a4 b8 1.8 tfsi CABB. Problem jest tylko przy rozgrzanym silniku na wolnych obrotach a mianowicie ma wtedy 0.3 bara a przy 2 tys obrotów 2 bary .  Bład z vcds to P164D Przełącznik ciśnienia oleju dla zredukowanego oleju .Na początku problem występował raz na miesiąc gdzy dojeżdzałem do świateł pojawiała sie kontrolka z olejem po dodaniu gazu gasła , potem problem występował coraz częściej a teraz już pokazuje komunikat za każdym razem gdy silnik sie nagrzeje . Problem jest na tyle poważny że już nie wiem co może być jeszcze nie tak , do tej pory zrobiłem to :

- Sprawdzone ciśnienie manomerem 

- Wymiana na nowy zawor regulacji ciśnienia, ten w misce olejowej 

- Nowa pompa oleju

- Sprawdzona odma nie było żadnych uszkodzeń 

- Była zdjęta głowica i odddana do serwisu razem z wałkami jednak wyszło że jest wszytsko jak należy 

- Wyczyszczony smok

- Zmiana oleju i filtrów (było sprawdzanych kilka rodzaji )

- sprawdzone panewki 

 

 

Czy ktoś z was miał podobny problem albo wie co może jeszcze być tego przyczyną ?  Z góry dzięki za każda rade .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
rozwiązałeś problem? U mnie ten sam silnik CABB. Błąd P0011 złe sterowanie fazami rozrządu trzęsie budą na wolnych obrotach (lekko dodam gazu i nie trzęsie), w związku z tym wymieniłem zawór i podstawę wałka rozrządu ale to nie pomogło więc idąc dalej sprawdziłem ciśnienie oleju. Na wolnych obrotach jest tak 1.9, a powyżej 3k obrotów lekko ponad 3k barów. Gdzieś na forum pisali, że

"B8 ma dwustopniowy podział ciśnienia oleju.

Do 2500-3000 obr/min ma ok 2-2.5 bara

Powyżej 3000 skacze na 4 bary"

Nie wiem czy u mnie nie jest ciut za niskie i iść tym tropem. Jak rozwiązałeś problem to jakie masz ciśnienie w tych dwóch zakresach obrotów?

Pozdrawiam

4n9vnror.bmp gke76kge.bmp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie miałem to samo, winna pompa oleju, rozdzielacz w pompie był przyparty i głupia, wymieniłem pompe i jeżdżę już 2miesiac i spokój 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, sama pompe, zawór wymyłem ekstrakcyjna, jak narazie jest ok mam spokój, ciśnienie w normie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś znalazł może rozwiązanie problemu? U mnie w dalszym ciągu wyskakuje ten komunikat mimo wymiany pompy, zaworem regulatora ciśnienia, wszystkich czujników, przy okazji rozrząd, nowy okular i kilka innych drobiazgów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyglądały panewki? Bardzo często ciśnienie na nich ucieka jak są zużyte lub uszkodzone. Brat w 2.0 tfsi też miał problem z ciśnieniem i ostatecznie rozwiązał to mniejszą zębatką na pompie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...