Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 1.6 96r. /VAG-COM - "No response from controller"


radoslaw86n

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec walczę obecnie z gazem, spada mi ciśnienie po chwili i wychodzi na to, że  cewka na reduktorze daje ciała. Czekam na części i robię regenerację reduktora.

Ale mam jeszcze jedno pytanie póki co.

W której grupie będą korekty długoterminowe i krótkoterminowe dla mojej jednostki czyli ADP 1.6 96r. i czy metoda jaką mi podpowiedział przem8 z odłączeniem aku kasuje obie korekty??

W większości są w grupach koło 30,31, itp. 

Gdzieś znalazłem, że powinny być w grupie 6, 7 i 8 dla tego rocznika ale nie wiem co tam oznaczają konkretne kolumny .

Jeżeli ktoś coś tam wie to proszę o pomoc. :)

Edytowane przez radoslaw86n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótką masz w gr.7 , a długa chyba w 8. W grupie z korektami długimi masz dane odnośnie korekty od wolnych obrotów i pod obciążeniem.  Korekty mają być jak najbliżej 0, a w pętli otwartej napięcie ma stać na 0,8V. Musisz wyczuć kiedy przechodzi sterownik z CL na OL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej wracam z naprawionym reduktorem gazu i po jego ustawieniu ,

logi dynamiczne wyglądają :

LPG: http://www.vaglogi.pl/log-000_002_007_pZu9F.html

PB: http://www.vaglogi.pl/log-000_002_007_G5TMi.html

dalej się coś na lpg w zakresie obrotów od 3000- do 4600 wartość lambda ucieka .

Choć mapa gazu mi w dół ucieka  w na samym końcu i może to jest powodem. Podniosłem mnożnik żeby ją tam lekko wyrównać i zobaczę jeszcze.

Dalej mam 

00561 - Mixture Adaptation

12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

Skasowałem błędy podczas testu wróciłem na gazie pod dom i z powrotem miałem ale trochę inny bo 14-00 ADD Exceeded  :

00561 - Mixture Adaptation

14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded

 Do tego mam temat rzekę czyli szarpanie po puszczeniu gazu ale to miałem od początku choć doszedłem do końca internetu to dowiedziałem się tyle, że nikt tego nie rozwiązał i ten typ tak ma ale wspominam o tym gdyby ktoś jednak sobie poradził z tym i miał dla mnie jakąś radę. Szarpie i na PB  na LPG choć na PB wydaje się ciut mniej to odczuwalne. Puszczam gaz i po 1 sek jest szarpnięcie tak jakby z minimalną zwłoką. Jak lekko dodam gaz to też czuć szarpnięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dostroić lpg korektą po obrotach w tym zakresie co napisałeś. Masz też problem z mieszanką na biegu jałowym o czym mówi błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok o to jeszcze dostroję

a mam może głupie pytanie ale skąd wiesz, że chodzi o mieszankę na biegu jałowym??

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, radoslaw86n napisał:

ok o to jeszcze dostroję

a mam może głupie pytanie ale skąd wiesz, że chodzi o mieszankę na biegu jałowym??

 

 

Po tym

 

4 godziny temu, radoslaw86n napisał:

(Add)

Wrzuć potem loga na lpg 2+7 z normalnej jazdy i statycznego.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

najpierw chciałem się pochwalić, że zlikwidowałem w większości szarpanie przy puszczaniu i dodawaniu gazu. Winowajcą była ta cieknąca odma. Wymieniłem uszczelkę, która jest przy łączeniu odmy z pokrywą zaworów. Olej przestał cieknąć na kolektor i wychodzi na to, że łapał tam lewe powietrze.

Wracając do błędu  to dalej się pojawia:

Więc odpaliłem auto, skasowałem błąd i przejechałem kawałek(w tym czasie się rozgrzał i przełączył na gaz) po zatrzymaniu sprawdziłem  błędy no i był on  :

14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded

Log w którym ten błąd musiał wyskoczyć: http://www.vaglogi.pl/log-002_007_xfcy9.html

Jak wtedy stałem na odpalonym silniku chciałem go skasować ale wyskakiwał od razu z powrotem więc zrobiłem log statyczny na LPG

http://www.vaglogi.pl/log-002_007_mRb437a.html

Wróciłem pod dom udało mi się skasować błąd tak żeby nie pojawił się ponownie i zrobiłem dwa logi statyczne

LPG: http://www.vaglogi.pl/log-002_007_B5LqXjc.html

PB: http://www.vaglogi.pl/log-002_007_g9W7z1.html 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem kolego gaz do regulacji! Bo za biednie jest.

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo rozjeżdżają Ci się korekty a po za tym ten błąd też nie bierze się z niczego i bez powodu

17 minut temu, radoslaw86n napisał:

Pytam bo mapy LPG i PB się pokrywają. 

to nie do końca jest miarodajne - zerknij na czasy wtrysku tam dobrze będzie widać

Gdzieś tu był temat o regulacji lpg możesz sobie go przeczytać to bardziej Ci się powinno rozjaśnić co nieco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...