Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana manetki kierunkowskazów


bogirdm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, panowie mam pytanie. Mam problem z kierunkowskazami w A4 B6 2001r. Mianowicie, kiedy włączam w prawo , najpierw miga w lewo dopiero potem w prawo. Wyczytałem na forum żeby najpierw przeczyścić contact sprayem, niestety nie pomogło. Kupiłem używaną i po wymianie zaświeciły się kontrolki ABS , ręczny i coś tam jeszcze. Kawałek przejechane i nie zgasły. Założyłem ponownie stare i co ciekawe kontrolki wciąż się świecą. Czy coś trzeba zmienić w kodowaniu czy może być jakaś inna przyczyna. Dzięki z góry. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz przyuczyć czujnik kąta skrętu. Jazda próbna ok. 15 km/h i krecisz kierownicą do końcowego położenia w prawo, na prosto i w lewo do końcowego i na prosto. Kręć normalnie nie za szybko. To troche potrwa zanim się przyuczy więc nie rezygnuj za pierwszym razem. Próbuj do skutku. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muskel1 dzięki za odpowiedz. Czyli jazda zlikwiduje kontrolki które nie świecą  po wymianie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To my samce jesteśmy zwierzętami alfa, to my rozjuszyliśmy ogień. Przyuczanie czujników skrętu to nasza domena:decayed:

Nie ma problemu. Wyjaśnij dobrze i powinno zadziałać. Ważne, żeby po pierwszej nie udanej próbie nie rezygnować. Dużo osób właśnie mówi, że nie działa taj. To troche potrwa zanim sie przyuczy. Czasami łapie ustawienia od razu, czasami własnie kilka razy trzeba kręcić. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba muszę ją wysłać na lotnisko:grin: a tak poważnie to mam nadzieję że da radę i Twoja sugestia pomoże;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały przełącznik. Nr fabryczny się zgadza. Jedyną różnica to u mnie jest sw 02 a ja kupiłem sw 087F2D3250-A39F-4CA2-95D0-DA21FE6AC0F0.jpeg

Edytowane przez bogirdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne jest żeby przy wymianie nie poruszyć taśmy. Koła muszą być na prosto i kierownica też. Wtedy taśna jest w pozycju "0" Jak taśma jest fabrycznie nowa ma ona zabezpieczenie przed nieumyślnym przestawieniem. Ważne jest żeby przy montażu właśnie taśma była w tej pozycji. Jeżeli bedzie w jedną strone więcej przestawiona to może dojść do jej zerwania przy maksymalnym skręcie w przeciwnym kierunku. Do tego mogą być trudności z przyuczaniem czujnika kąta skrętu. Miałeś koła i taśme na prosto? 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję , że tak. Mechanik robił. Ja wszystko ogarniam zdalnie, baaardzo zdalnie;):grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechała żona przyuczać? jeśli zgasną to zmieni mechanik na kupione i znów nauka????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...