Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pęknięta głowica BFB, prośba o rady


fajerski1

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie i mnie dopadła ta przyjemność remontu silnika. Pacjent BFB po lekkich modach. Prawdopodobnie pęknięta głowica. Planuję kupić gotową zregenerowaną tylko nie wiem jaką. Po lekturze z forum pasują podobno wszystkie AVJ, AMB, BBU, AUM, AUQ, ARX, ARY, APP,  BJQ, BEX, APX , kolega z forum polecił od ADR  lub AEB bardziej wytrzymałe. Co wy o tym sądzicie ? Jakie u was siedzą w BFB ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie AEB/AJL z tym ze trzeba usunąc EGR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

zdecydowanie AEB/AJL z tym ze trzeba usunąc EGR

Dev, a jak z tymi kanałami, szukac na waskim czy szerokim kanale? 

wałki itp wszystko jest kompatybilne z blokiem po 2000 r,??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te stare sa na szerokim  kanale

Musisz miec napinacz lancucha ze swojego auta i dobrze jest zalozyc walek ssacy z ADRa, jak chcesz to mam taki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego DEV dlaczego zdecydowanie AEB/AJL a nie ADR skoro każesz przełożyć wałek  z ADR ?  Co znaczy na szerokim kanale ? Jaki to ma wpływ na silnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stare 1.8t, i chyba niektóre 1.8adr, miały szerokie kanały dolotowe ale z tego co się orientuje to bez ingerencji w soft po założeniu takowej głowicy nie będzie to dobrze jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W głowicy z ADR trzeba wymienić zawory i prowadnice wydechowe jeśli ma w doładowanym silniku pracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiało możesz zakładać ADR-a. Ja mam założonego tego z szerokim kanałem, jeżdze już tak od około 5 lat. Wszystko pasuje p&p poza SAI którego w tej głowicy nie ma. Auto nie straciło mocy, wszystko jest poprawnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie wkładał na szerokim kanale, auto bedzie słabsze , jeśli juz to wąski kanał bez fabrycznego układu sai.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Dev napisał:

Te stare sa na szerokim  kanale

Musisz miec napinacz lancucha ze swojego auta i dobrze jest zalozyc walek ssacy z ADRa, jak chcesz to mam taki

Przepraszam że koledzy się wcinam w posta ale do czytałem to o wałka ADR:) Dave mógłby się odezwać na pv w sprawie tego wałka może wezmę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówią na forum że kolega Dev  to bardzo ogarnięty człowiek. dlaczego zdecydowanie AEB/AJL a nie ADR skoro każesz przełożyć wałek  z ADR ?  Co znaczy na szerokim kanale ? Jaki to ma wpływ na silnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz opisane ale trzeba przerzucić trochę stron

https://a4-klub.pl/topic/1306-b5b6b7-modyfikacje-18t-pytania-i-odpowiedzi/

Wałek mam

Zadzwon jutro 693456699

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mają byc mody głowica AEB/AJL  wałek ssacy ADR ostrzejsze krzywki ogólnie fajny set

jak seria to BFB pozniej przy odsprzedaży każdy janusz bedzie tworzył nową historie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...