Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wybór zaworu N75


fukilas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czeka mnie wymiana zawodu N75 i tutaj pytanie czy tylko i wyłącznie oryginał czy jakiś zamiennik może być? Bo 300zl za zaworek to aż serce boli haha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, przem8 napisał:

Pierburg z opla/saaba 2.0t.

Zobacz ofertę: ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY DO SAAB 9-3 VECTRA C 2.0T https://allegro.pl/oferta/zawor-cisnienia-turbiny-do-saab-9-3-vectra-c-2-0t-9117501741?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

 

Edytowane przez fukilas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, fukilas napisał:

Zobacz ofertę: ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY DO SAAB 9-3 VECTRA C 2.0T

ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 96,50 zł - ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY DO SAAB 9-3 VECTRA C 2.0T (9117501741). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

 

Pierburg 7.01024.02.0, tylko jest inna kolejność podłączenia wężyków i trochę mniejsza średnica króćców ale wsio działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, przem8 napisał:

Pierburg 7.01024.02.0, tylko jest inna kolejność podłączenia wężyków i trochę mniejsza średnica króćców ale wsio działa.

To jak go podłączyć? tzn. kolejność 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, fukilas napisał:

To jak go podłączyć? tzn. kolejność 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przeróbka bo ori węże nie dadzą rady. Ja kupiłem za grosze trójnik do węży, z jednej strony zaślepiłem bo, nie znalazłem kolanka 90 stopni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj, bo będziesz żałować i zaczną się pojawiać dysfunkcje które nie zawsze wskażą, że winny jest n75, a będą denerwować.

Kup oryginał i będziesz miał święty spokój. Jak poszukasz to idzie dostać za około 200-240zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę na takim saabowskim od ponad dwóch lat i działa jak trzeba więc nie wiem jakie dysfunkcje masz na myśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierburg jest ok, spełnia swoją rolę bez problemu, czasami tylko, często w przypadku aut z softem trzeba zrobić korekcje wysterowania zaworu n75, Pierburgi wymagają troszke więcej procentów ;) 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, soul87 napisał:

Pierburg jest ok, spełnia swoją rolę bez problemu, czasami tylko, często w przypadku aut z softem trzeba zrobić korekcje wysterowania zaworu n75, Pierburgi wymagają troszke więcej procentów ;) 

a wiesz jak to zrobic? bo u mnie właśnie jest sofcik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...