Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymienie


Shizer1996

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Posiadam swoje audi od kwietnia 2017 roku i nie było roku żebym czegos nie robił (pewnie większość osób by już jak sprzedało) postanowiłem ze będe robic moje oczko w głowie a wiec:

 - po mieisacu od kupna zauwazyłęm ze ubywa mi płyn chlodniczy a co lepsze uciekał mi z tyłu przy głowicy tym dwójnikiem co sie okazało ze nie ma wsadzonego oringa, płyn nadal uciekał. Stwierdziałem ze chyba jest to uszczelka pod głowica.

- Na poczatku lipca dałem do mechanika zeby zrobił mi ta uszczelke okazało sie ze jest pęknieta głowica miedzy zaworami, kupiłem nowa głowice nowe uszczelniacze wszystko na na glanc. 

Po jakimś czasie zauważyłem kopcenie na niebisko jak samochód postoi na wolnych obrotach. Niektorzy mowili turbo sie rozpada inni pierscienie. 

- W lipcu 2019 zrobiłem regenracje turba bo było rozwalone nawet na komputerze wyskakiwał błąd "ponizej dolnego porgu doładowania turbo " .

Dymienie nie ustąpiło. 

- w tym roku własnie jestem na etapie wymianiy pierścieni mechanik złozył pojechał na jazde próbna przyjechał postawiła auto na wolnych obrotach samochód nadal dymi.

Mechanik sprawdzał odme wszystko i nadal to samo. ;( ;(

Czy ktos moze mi podsunąć jakiś pomysł co moze byc jeszcze przyczyna kopcenia ?

 

Dzięki i pozdrawiam    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

Silnik złom. Były robione piomiary czy pierścienie na ślepo wymienione? 

Pomiary były robione przy wymianie głowicy na 3 cylidrach wynosiło 13.5 bara co był bardzo zdziwiony A na jednym 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Shizer1996 napisał:

Pomiary były robione przy wymianie głowicy na 3 cylidrach wynosiło 13.5 bara co był bardzo zdziwiony A na jednym 10

Nie chodzi mi o kompresję, tylko pomiary cylindrów, luzu pierścieni w rowkach tłoków itp. Jak tłoki do d*py to i nowe pierścienie nie pomogą. WIdać, że raczej ten "remont" po partyzancku więc nie dziwne, że dalej żre olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

Nie chodzi mi o kompresję, tylko pomiary cylindrów, luzu pierścieni w rowkach tłoków itp. Jak tłoki do d*py to i nowe pierścienie nie pomogą. WIdać, że raczej ten "remont" po partyzancku więc nie dziwne, że dalej żre olej.

Ok a tego nie robię tylko mechanik. Mechanik powiedział mi że wkładam pierścień w cylinder i niby zamykał się w koło cylindra 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Shizer1996 napisał:

Mechanik powiedział mi że wkładam pierścień w cylinder i niby zamykał się w koło cylindra 

???????Serio????

Tak mechanik pomierzył cylindry??????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety z opisu widać, że jesteś kolejną ofiarą bezmózgich mechaników. Prawdopodobnie sporej części kosztów dałoby się uniknąć, jakby auto naprawiał ci ktoś kto myśli.

Po wymianie pierścieni na pałę auto może ci brać więcej oleju niż przed wymianą. Dlaczego? Obejrzyj sobie chociażby filmik Chrisa na ten temat.

Jest jeszcze teoretycznie możliwe, że wymiana pierścieni tylko pogorszyła sprawę, a winowajcą było źle zregenerowane turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Emejcz napisał:

No niestety z opisu widać, że jesteś kolejną ofiarą bezmózgich mechaników. Prawdopodobnie sporej części kosztów dałoby się uniknąć, jakby auto naprawiał ci ktoś kto myśli.

Po wymianie pierścieni na pałę auto może ci brać więcej oleju niż przed wymianą. Dlaczego? Obejrzyj sobie chociażby filmik Chrisa na ten temat.

Jest jeszcze teoretycznie możliwe, że wymiana pierścieni tylko pogorszyła sprawę, a winowajcą było źle zregenerowane turbo.

Turbo mi regnerowala firma która ma bardzo dobra opinie w moim obszarze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Shizer1996 napisał:

Czyli co już tak musi zostać po prostu ?

Pojeździj trochę i zobacz co się poprawi a co pogorszy?Tylko że jeżeli Ty nie ogarniasz żadnych spraw związanych z naprawą,remontem silnika to jest to tylko jałowa dyskusja.Mechanik powinien Ci powiedzieć co zrobił i za co płacisz.Skoro wymienił Ci pierścienie to musiał ruszyć cały dół. Coś wspomniał Ci o tym?Natomiast Ty nie mając żadnej wiedzy na ten temat nawet nie zapytałeś bo się po prostu na tym nie znasz.

Znajdż porządnego mechanika który tym się zajmie. Proponuję najpierw zrobić pomiar kompresji w każdym możliwym wariancie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...