Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB ~250


Skeili1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, planuję podnieść swoje seryjne bfb powyżej 200 koni, ale mam kilka pytań jak najbardziej optymalnie to zrobić ;)

Mam zakupione wtryski Saab brązowe Aero( wystarczą czy zmieniać?).

Chciałbym założyć fmic, pytanie jaki wymiar rdzenia byłby odpowiedni.

No i najważniejsze, model turbiny. K03 p&p geremi, czy k03s, czy może jeszcze całkiem coś innego?

Z góry dziękuję za podpowiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k03s najlepiej bo dobrej regenracji, chyba że masz kasę to nowa k04-064 

Wtryski ok ale mogłeś kupić po prostu z S3 byłoby P&P + może być pompa do wymiany bo swój przebieg ma i często już niedomagają. 

Fmic.pl ale kup JR speca (lepszy rdzeń) 

Przynajmniej konkretny DP + mile widziany konkretny Tip no i dobre strojenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, DarekS4 napisał:

k03s najlepiej bo dobrej regenracji, chyba że masz kasę to nowa k04-064

Dlaczego nie hybryda z k03? K03s to realnie max w okolicach 230km przy zdrowym motorze.

IC wstaw 180x550x65 najlepiej z wyjściami 2,5". Jakbyś szukał orurowania to napisz priv, podeślę Ci kontakt do znajomego, które robi takie w dobrych pieniądzach konkretnie pod b6/b7, spawane na aucie i pasujące jak powinno.

Edytowane przez MichauKR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do fmic/jrspec , najlepiej kupić sam IC i spawać na aucie, czy ten zestaw który mają na stronie fmic, też jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MichauKR napisał:

Dlaczego nie hybryda z k03? K03s to realnie max w okolicach 230km przy zdrowym motorze.

jak trafia się zdrowy np AUQ który pluje mi w seri na dyno 180-190 HP to po FMIC i wydechu z dobrym tipem robię nawet po 245 koni na regulatorze 4bar 

 

Druga sprawa jest taka że lepsze seryjne k04 niż hybrydowe k03. Nie spotkałem się jeszcze nigdy z dobrze zrobioną hybrydą k03. 

Znam tylko jedną firmę która zrobiłaby to sensownie ale mało kto chciałby tyle zapłacić.  A w tym budżecie kupi sobie nowa k04 i ma z bani i z zapasem. 

 

co do dolotu gotowego wiadomo z kąd lepiej dac sobie spokój 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, DarekS4 napisał:

jak trafia się zdrowy np AUQ który pluje mi w seri na dyno 180-190 HP to po FMIC i wydechu z dobrym tipem robię nawet po 245 koni na regulatorze 4bar

W poprzecznych silnikach te moce jakoś lepiej wychodzą na k03s, tutaj we wzdłużnym to raczej nie widziałem takich wyników.

2 godziny temu, DarekS4 napisał:

Znam tylko jedną firmę która zrobiłaby to sensownie ale mało kto chciałby tyle zapłacić.  A w tym budżecie kupi sobie nowa k04 i ma z bani i z zapasem.

Nową k04-064 trzeba dać z 4k, więc w jakim tym budżecie? Plus adapter i cała reszta roboty z jej montażem w 1.8t. Sporo osób lata na hybrydach od GVG i raczej sobie chwalą, sam mam taką u siebie, półtora roku, strojone przez Łukasza Trzynaście, z 30tyś km i nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam k04 za 3k nówki. One już spadły z cen. 

Nie znam tej firmy więc nie będę negować. Sorry jeszcze bo ja patrzyłem na temat a w pierwszym poście napisane że ponad 200. Więc nie ma o czym dyskutować. 

Co do poprzeczniaków nie różni się to niczym oprócz różnych układów paliwowych. Jak wszystko zdrowe to podaje dobrze. :) 

Chociaż ludzie sami zabijają silniki turbiny etc. - ostatnio miałem chłopaka na pop and bang gdzie auto totalna seria łącznie z całym wydechem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to za 3k to cena bdb, chcąc celować w ~300KM, gdzie na hybrydzie to nie opłacalne, bo trzeba by kolektor wydechowy robić + wyżyłowany setup etc.

@DarekS4 W poprzecznych seryjne kolektory wydechowe nie puszczą więcej niż w wzdłużnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, MichauKR napisał:

W poprzecznych seryjne kolektory wydechowe nie puszczą więcej niż w wzdłużnych?

teoretycznie tak bo jest inny kierunek spalin. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski z Saaba to max 240km(i tak są p&p) w razie czego mam S3 na handel, one trochę wydajniejsze, turbo najlepiej hybryda k03, polecam od Geremiego. Fmic 550x180x65, byle zamontowany był tak że jest cały odsłonięty, tip i dp do tego i prawdopodobnie sprzęgło, kwestia jego stanu.

 

Ale.na sam początek to kompleksowa diagnostyka, usunięcie bolączek oraz swap hebli na minimum 320 z przodu.

W razie czego mogę wszystko kompleksowo ogarnąć w Białymstoku

Edytowane przez DivaynEays
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...