Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Kontrolka na FIS, błąd 00550-co to może być?


danisz_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Gdzieś już o tym czytałem ale nie mogę teraz nigdzie znaleźć, otóż podczas jazdy włączył mi się czerwony wykrzyknik w nawiasie oraz trzykrotny sygnał dźwiękowy, olałbym ale auto postało ze 2 godziny, odpalam a po chwili znowu to samo. VAG nie wywala żadnych błędów. Czego mam się doszukiwać?

[ Dodano: 28-03-2007, 20:04 ]

I jeszcze jedna sprawa - otóż odkąd kupiłem sobie kabelek mam błąd 00550. Po skasowaniu pojawia się ponownie. Czytałem to:

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=8147

ale jakby wczoraj wymieniłem rozrząd, chłop ustawił kąt wtrysku, myślałem, że zniknie a tu dziś przy okazji sprawdzania okazuje się że znowu jest. Co to może jeszcze być. Strasznie mnie to irytuje i nie ukrywam, że nie chciałbym mieć jakiegoś natrętnego błedu.

[ Dodano: 28-03-2007, 20:05 ]

dodam, że auto jeżdzi bez zastrzeżeń, pali bez zastrzeżeń...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4159

i wszystko wiadomo

ale jakby wczoraj wymieniłem rozrząd

to wymieliłeś czy nie ? Pewien nie jesteś tego, czy jak ? Może oglądałeś jakby ostatnio Kogel Mogel (komedia polska) :rotfl:

chłop ustawił kąt wtrysku,

może jednak coś nie tak ?

w tym poście co podałeś jest napisane jak sprawdzić...

zmieniłem temat, nie piszemy "co to jest, pomocy" - należy zwięźle opisać problem w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek wymieniłem, oprócz tego pas alternatora, klimy, wszystki rolki, kąt wtrysku sprawdza się na rozgrzanym silniku czy jest to bez znaczenia?

na rozgrzanym silniku .... min 80 stopni ...

a co do błedu 550 :

-to jak był ustawiany kat wtrysku :question:

-sprawdz czy w wężykach paliwowoych nie masz pęcheżyków powietrza, ewentualnie wymień filtr paliwa

p.jak z praca silnika .. po wymianie jest głosniej/ciszej .... :question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko sie wyjaśniło jak dziś sprawdziłem. Ustawić to ja będe musiał, ale tego mechaniora do pionu. Basic settings 000 poz2 - waha się w granicach 83-88, przed wymianą było podobnie, tak więc w pracy silnika niewiele się zmieniło. Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Doświadczyłem tego samego błędu

Auto w czasie jazdy jakby ducha straciło..

Po podłączeniu kompa:

błąd

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

Po skasowaniu błędów nie pojawia się już błąd 553 ( ale może potrzeba logów dynamicznych które zrobię jutro)

Co do błędu 550 kasuję i od razu wyskakuje na nowo baseseting 000 poz 2 wartość 255

wygląda to strasznie ma być ok 54

Po poczytaniu forum wiem musze zrobić logi dynamiczne

Prawdopoobne usterki to

przeskoczył pasek

strzelił klin na małym kole

powietrze w paliwie

i opcja z pompką w zbiorniku której występowanie w AFN jest średnio wiadome....

Moje pytanie

Jakie logi które bloki zdiagnozować aby ewentualnie wykluczyć rozbieranie 3/4 auta

Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Doświadczyłem tego samego błędu

Auto w czasie jazdy jakby ducha straciło..

Po podłączeniu kompa:

błąd

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

Po skasowaniu błędów nie pojawia się już błąd 553 ( ale może potrzeba logów dynamicznych które zrobię jutro)

Co do błędu 550 kasuję i od razu wyskakuje na nowo baseseting 000 poz 2 wartość 255

wygląda to strasznie ma być ok 54

Po poczytaniu forum wiem musze zrobić logi dynamiczne

Prawdopoobne usterki to

przeskoczył pasek

strzelił klin na małym kole

powietrze w paliwie

i opcja z pompką w zbiorniku której występowanie w AFN jest średnio wiadome....

Moje pytanie

Jakie logi które bloki zdiagnozować aby ewentualnie wykluczyć rozbieranie 3/4 auta

Dziękuję

normalne: 000,004,013

B.S: 000,004,

albo padł regulator poczatka wtrysku albo rozrzd sie przestawil [kolo na wale]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko raczej jasne

Zdjąłem osłonę z paska rozrządu i :shocked: dobrze że to tak się skończyło z paska na szerokość została połowa pytanie dlaczego? rozrząd był wymieniany 20 tys temu ale nie wymieniłem koła na wale

Wymieniam teraz wszystko częściej będę zaglądał pod tę osłonę

Jak wymienię rozrząd to oblukam wszystko i napiszę czy coś jeszcze wyskoczyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mnie dzisiaj spotkał ten sam problem a dokładniej to auto straciło swoją moc, silnik klepie jak stary transit VAG com odczytał błąd 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent. Po poczytaniu na ten temat zrobiłem odczyt grupy 000>02 i jest 255 prosze o pomoc w diagnozie usterki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak taki blad sie wyswietla.To pompa jest czesto walnieta(na wlasnej skorze sie przekonalem).Albo krzywki na wale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...