Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo bex


hitula

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Panowie prawdopodobnie czeka mnie wymiana turbosprezarki. Dzis zauwazylem ze cieknie olej. Co polecacie? Regeneracje obecnej czy cos innego? Zmienilem teraz caly wydech kat off i 4 przelotowe tlumiki. Obecnie 240km i 313nm. Mysle ze.to jest wystarczajace bo nie wiem czy na seryjnych gratach i zmiana turbo na inne da cos wiecej km? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2020 o 11:18, MichauKR napisał:

Sama zmiana turbo mocy nie doda, bez ingerencji w soft. Te 240km to masz na seryjnym k03s?

Przepraszam zle napisalem 230km. Tak seryjne turbo. Ostatnio zauwazylem na turbinie olej w poniedzialek oddaje do mechanika i tak pytam z ciekawosci. Jak kupilem auto 3 lata temu to oddalem do gregor10 zeby wszystko posprawdzal i przywrocil do stanu "fabryki" to jak odbieralem to mial 200km bez zadnego softu. W zeszlym roku jak zrobilem wydech dalem na soft i jest 230km i wystarczajaco do sprawnego poruszania sie na miescie. 

Czyli jak okaze sie ze cos jest z turbo to lepiej regenerowac obecne i nic nie kombinowac? 

Edytowane przez hitula
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też polecam hybryde ja właśnie zmieniłem  z k03s  na hybryde i polecam taki zabieg.  fakt wtryski z bama już na granicy Ale już mi się nie chce ruszać tego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.11.2020 o 14:33, Misieqq7 napisał:

też polecam hybryde ja właśnie zmieniłem  z k03s  na hybryde i polecam taki zabieg.  fakt wtryski z bama już na granicy Ale już mi się nie chce ruszać tego 

Witam , gdzie najlepiej szukać hybrydy , jakis warsztat , firma co polecisz . Mam k03 i potrzebuje cos mocniejszego no i moja sie kończy więc przy okazji mał bym zapas kiedy bede robił na 200 - 210 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Krzysiek Krzysztof napisał:

Witam , gdzie najlepiej szukać hybrydy , jakis warsztat , firma co polecisz . Mam k03 i potrzebuje cos mocniejszego no i moja sie kończy więc przy okazji mał bym zapas kiedy bede robił na 200 - 210 

https://pl-pl.facebook.com/dzeremigarage

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.11.2020 o 18:25, Krzysiek Krzysztof napisał:

Witam , gdzie najlepiej szukać hybrydy , jakis warsztat , firma co polecisz . Mam k03 i potrzebuje cos mocniejszego no i moja sie kończy więc przy okazji mał bym zapas kiedy bede robił na 200 - 210 

Znajomy ma na sprzedaż k03s hybrydę od Geremiego na sprzedaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.11.2020 o 11:16, george napisał:

Znajomy ma na sprzedaż k03s hybrydę od Geremiego na sprzedaż.

Jakiś kontakt , cena ??Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz i nie musisz mieć na teraz, to będę sprzedawał swoją K03S razem z DP i 2x IC z mojego BEXa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, dayd_4 napisał:

Jak chcesz i nie musisz mieć na teraz, to będę sprzedawał swoją K03S razem z DP i 2x IC z mojego BEXa.

Knujesz centralny IC i K04? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. jestem na linii z @MichauKR. ma mi wyspawać ICka centralnego.

Tylko nie wiem co z Turbo, bo @gregor10 mówił mi ostatnio, że najlepiej byłoby zrobić wszystko tip top. głowicę, korby, itd. A mi wszystko hula jak złoto, więc jakakolwiek zmiana turbo plus remont (niepotrzebny) silnika, to kilkanaście tysięcy złotych! Więc myślę aktualnie, żeby tylko zmienić turbo na K04 nowe i zestroić BEXa jeszcze raz u Gregora.

Sam nie wiem co robić. Co myślicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy od tego ile jeszcze bedzie w stanie znieśc stary słup, zwłąszcza głowica

słusznie zauwazyłes że wywalisz dziesiąt tysięcy a nie wiadomo czy będą spodziewane efekty i czy cos sie nie wysra

pakuj duża Kaśkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, dayd_4 napisał:

Tak. jestem na linii z @MichauKR. ma mi wyspawać ICka centralnego.

Tylko nie wiem co z Turbo, bo @gregor10 mówił mi ostatnio, że najlepiej byłoby zrobić wszystko tip top. głowicę, korby, itd. A mi wszystko hula jak złoto, więc jakakolwiek zmiana turbo plus remont (niepotrzebny) silnika, to kilkanaście tysięcy złotych! Więc myślę aktualnie, żeby tylko zmienić turbo na K04 nowe i zestroić BEXa jeszcze raz u Gregora.

Sam nie wiem co robić. Co myślicie???

Jeżeli obecny setup satysfakcjonuje Cię, to nie ruszaj tematu. :)

Zrobiłem wiele już przy aucie i cieszę się jazdą. Są drobne ubytki oleju, ale komora czysta i świeczki, kompresja wzorowa. Kiedyś będzie trzeba wyszarpać turbo. :D Niemniej na razie nie przejmuje się - pilnuję stan i tyle. Można zwariować, gdyby wszystkim przejmować się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, ja niczego nie musze pilnować. Nic się nie dzieje, dlatego szukam sobie zajęcia. Ostatnio kupiłem nowe moto, więc mam świadomość, że jak przyjdzie wiosna, to kasę zacznę pchać w moto a nie nie w audi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licz sie z tym, ze po zrobieniu hybrydy teraz musisz zrobic korekte softu obowiazkowo, a po montazu jej odlaczyc wtyczke z n75(i najlepiej druga na slup do samej nki podlaczyc, zeby korekty dzialaly, ale jak nie ma to nie ma) do czasu strojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czeka mnie wymiana turbo puszcza bączki co jakiś czas niebieski dym warto kupić od femic.eu gotoeca koszt około 2200 przy oddaniu swojej? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...