Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 1.9 TDI ] kłopot z mocą


LukiR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z mocą w A4 tdi 110km, podejrzewalem ze to przeplywomierz bylem u gościa i podpioł kompa powiedział ze to właśnie to. Przełożyłem od kolegi i było to samo. Byłem u następnego ten powiedział ze turbo się zatarło i wymiana. Czytałem trochę na forum i chciałem się spytać czy to nie może być N75.

Na biegu jałowym bez dodawania gazu turbina zasysa, czy tak powinno być czy nie.

Mi się wydawało że dopiero przy wyszczych obrotach powinno zasysać.

czy po wyjęciu turbiny, przeczyszczeniu trzeba się podpinać pod VAG-a i coś regulować

czy w 90 km jest taki sam zawór N75 jak w 110

Pozdrawiam wszystkich

:a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewalem ze to przeplywomierz bylem u gościa i podpioł kompa powiedział ze to właśnie to.

w tych silnikach łatwo to sprawdzić robiąc próbę dynamiczną (robisz logi w czasie jazdy) - jest o tym sporo na forum, nawet film jest.

Przełożyłem od kolegi i było to samo

tak więc chyba diagnoza początkowa zła była ? Żeby zdiagnozować, możesz też po prostu odłączyć przepływomierz i sprawdzić jak jeździ, jeśli nic się nie zmienia to voila ! Jest jakiś trop.

Byłem u następnego ten powiedział ze turbo się zatarło i wymiana. Czytałem trochę na forum i chciałem się spytać czy to nie może być N75.

tutaj też najlepiej zrobić diagnozę w czasie jazdy (w Vag-Comie grupa 011).

Na biegu jałowym bez dodawania gazu turbina zasysa, czy tak powinno być czy nie.

Mi się wydawało że dopiero przy wyższych obrotach powinno zasysać.

Turbinę napędzają spaliny, więc cały czas pracuje (jeśli o to Ci chodzi z zasysaniem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki i sorki za złe wejście, ale sie szybko poprawiłem

:))

[ Dodano: 28-03-2007, 21:28 ]

dużo na forum czytalem o N75 i chciałem sie spytać czy w wersji 90 konnej jest taki sam co w 110 konnej, bo kolega od którego podmieniłem na próbę przepływomierz ma 90 konny, próba z podmianą przepływomierza nic nie zmieniła także to raczej nie on. Jeżeli z 90 jest taki sam to mój kolega będzie moim "dawcą doświadczalnym"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LukiR N75 w 110KM jest inny niz w 90KM,najlepiej by bylo wlasnie pozyczyc od jakiegos AFN'a a jak nie to zrob logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z mocą w A4 tdi 110km, podejrzewalem ze to przeplywomierz bylem u gościa i podpioł kompa powiedział ze to właśnie to. Przełożyłem od kolegi i było to samo. Byłem u następnego ten powiedział ze turbo się zatarło i wymiana. Czytałem trochę na forum i chciałem się spytać czy to nie może być N75.

Na biegu jałowym bez dodawania gazu turbina zasysa, czy tak powinno być czy nie.

Mi się wydawało że dopiero przy wyszczych obrotach powinno zasysać.

czy po wyjęciu turbiny, przeczyszczeniu trzeba się podpinać pod VAG-a i coś regulować

czy w 90 km jest taki sam zawór N75 jak w 110

Pozdrawiam wszystkich

:a4fan:

naprawa metoda prób i błedów nic nie zdziałasz ,jedyne co to opróżnisz sobie kieszenie .... :twisted:

najlepszym rozwiazaniem jest podpiecie vag i diagnoza (logi) podczas jazdy, wowczas bedziesz mial pełny obraz co jest nie tak z Twoim TDI ...

N75 w 90 konnym jest zupełnie inny niz w 110 (wynika to z sposobu sterowania turbulum) takze jezeli nie masz Vag'a mozesz podmienic od innej 110-tki i zrobic jazde próbna....

osobiscie zalecałbym diagnoze Vagiem,sprawdzenie przewodow ciśnieniowych od N75 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...