Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w A4 B6 i B7


domjenick

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam pytano do kolegów: otóż chciałbym zakupić używkę pilot bo podejrzewam, że w moim coś płytka się przycina, nie ma tego wyczuwalnego guziczka przy odblokowaniu i mam cyrki, że szyby same opuszczają się.

Kupię pilot o tym samym nr ori i częstotliwości i teraz przełoże ze starego grot + transponder a zostawie w nim tą dobrą nową płytkę to dobrze rozumie, że wystarczy tylko zsynchronizować "ręcznie" pilota z autem? nie trzeba tej płytki vcdsem adaptować do auta? płytka sama "przyuczy się" do auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam chyba dość nietypowy problem gdyż siadł mi centralny zamek, a mianowicie chodzi o to że wszystko działało bez zarzutu, przeprowadzałem się i wiele razy otwierałem auto i nagle kluczyk przestał działać dioda migała itp. baterie nowe. Odłączałem Aku na noc i nic, użyłem drugiego kluczyka(musiałem zaprogramować ręcznie) i działał chwilę, potem siadł i ten. Myślę nad zaprogramowaniem je przez VCDS ale nie wiem czy to coś da bo problem jest raczej w innym miejscu. Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam podobny problem.  Po dzisiejszej nocy nie mogę rozbroić alarmu. Myślałem, że wina pilota i kupiłem nową baterię. Niestety procedura adaptacji nie działa. A już ją kiedyś robiłem bez problemu. Alarm nie fabryczny, ale domykanie szyb i otwieranie odbywa się za pomocą oryginalnego klucza i ja go nie montowałem więc trochę lipa jest. Co robić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam moje autko to a4b6 z 2004 roku.

Miałem mk z końcówką at lecz uległo zniszczeniu(woda) wymieniłem to na mk z końcówką bc ale mie mogę dokodowac pilota... A posiadam pilot z końcówką d... co poszło nie tak... 

Mam jeszcze jedno pytanie czy do mk bc dodam pilot od b7 z oznaczeniem e na końcu?

Edytowane przez Linet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pilot odnowił posłuszeństwa. Rano jeszcze otworzył i zamknął, po pracy niestety zero reakcji. Próba kodowania zapas Ok, popsuty zero reakcji. Wziąłem zapas i wszystko działa w tym kodowanie. Podjechałem z zepsutym do klucznika, który stwierdził ze pilot nie wysyła sygnału. Postanowiłem kupić używany i przełożyć grot. Jednak reszta nie będzie przypisana z kluczyka, w tym immo. Kiedyś czytałem o pestce immo i podmianki niestety nie wiem które to i na czym polega wymiana. . Co zrobić po zakupie używki aby działał z moim wozem zarówno pilot jak immo. Popsuty może posłużyć jako dawca. Jakieś sugestie???

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, jaguaro napisał:

Popsuty może posłużyć jako dawca. Jakieś sugestie???

 

jak kupiles odpowiedni pilot to trzeba na nowo zaadoptowac pilota do auta a transponder przełożyc i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info ale musze jeszcze podpytać. Jeszcze nie kupiłem kluzyka gdyż wole wpierw podpytać.
Czym jest transporder??? I czy wystarczy zwykle kodowanie. Co z immo?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi ze z dawcy tylko dwie rzeczy do przekładki grot i wspomnianą pastylkę immo. Tylko gdzie szukać owej pastylki immo? Rozebrałem kluczyk i w środku jest cała płytka nic poza tym???????


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, jaguaro napisał:

Wychodzi ze z dawcy tylko dwie rzeczy do przekładki grot i wspomnianą pastylkę immo. Tylko gdzie szukać owej pastylki immo? Rozebrałem kluczyk i w środku jest cała płytka nic poza tym???????


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

źle szukałeś.Jest w części dolnej z logo audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi ze z dawcy tylko dwie rzeczy do przekładki grot i wspomnianą pastylkę immo. Tylko gdzie szukać owej pastylki immo? Rozebrałem kluczyk i w środku jest cała płytka nic poza tym???????


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To chyba to ustrojstwo z napisami częstotliwości i nr pilota. 72435b7e3f9e67cfc6017c5c5326b1ab.jpg

Wysłane z Huawei mate 10 pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, luki19862121 napisał:

To chyba to ustrojstwo z napisami częstotliwości i nr pilota

nie rób zamieszania on ma inny klucz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się dobrać do tej pastylki?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, jaguaro napisał:

A jak się dobrać do tej pastylki?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

musisz uważać żeby nie uszkodzić ponieważ jest szklana. Powinna byc w osłonce plastikowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już coś ale jak się dostać pod plastik, nie ma żadnej śrubki a trzyma jak diabli. Wydaje mi się ze trzyma pod logo ale nie chce zdzierać nim nie spytam.

Mój kluczyk jeszcze przed rozbiorem, wiem wiem trochę sfatygowany :-)

620047f2a2ae213c0dbfeffc05b4e7f1.jpg3708008096e74c1298e005a0e8f5d3e5.jpgb19c7511f1657644a0896dcd08e2cbc1.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie drodzy forumowicze, mam ogromną prośbę o pomoc.

Brat musiał zmienić samochód w ostatniej chwili przed wyjazdem z kraju na dłuższy czas, zdecydował się na b6. Mamy w niej następujący problem:

Kluczyk nie otwiera samochodu ani nie zamyka. Dziś jeszcze zmienimy baterie. Ale jednocześnie po przekręceniu go w zamku otwierają się jedynie drzwi kierowcy i prawdopodobnie uruchamia się alarm tzn migają kierunki (syrene chyba ktoś odpiął przed sprzedażą bo sobie z tym nie poradził). Reszta drzwi otwiera się dopiero po włożeniu kluczyka do stacyjki (poza drzwiami pasażera ale to chyba problem mechaniczny zamka - trzeba odryglować od wewnątrz aby można było otworzyć z zewnątrz). 

Mamy przy tym następującą listę błędów:

Cytuj

 

Address 45: Inter. Monitor       Labels: 8E0-951-177.LBL
   Controller: 8E0 951 177 
   Component: Innenraumueberw.   0503
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 00000
   VCID: EBA9C4AF8A9D
2 Faults Found:
01463 -  Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System
            43-00 -  Closed
01462 -  Anti-theft alarm ultra sonic Sensor (G209)
            53-10 -  Supply Voltage Too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.       Labels: 8E0-959-433-MIN.LBL
   Controller: 8E0 959 433 AL
   Component: Komfortgerát T9F    0514
   Coding: 06730
   Shop #: WSC 63351
   VCID: 7B8974EF7AFD
17 Faults Found:
01317 -  Control Module in Instrument Cluster (J285)
            49-10 -  No Communications - Intermittent
01320 -  Control Module for Climatronic (J255)
            49-10 -  No Communications - Intermittent
01134 -  Alarm Horn (H12)
            29-00 -  Short to Ground
00963 -  Circuit to Tilt Sensor
            37-00 -  Faulty
01370 -  Alarm triggered by Interior Monitoring
            35-00 -   -
00962 -  Alarm via. Tilt Sensor
            35-00 -   -
01368 -  Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
            35-00 -   -
01369 -  Alarm triggered by Hood Switch
            35-00 -   -
01374 -  Alarm triggered by Terminal 15
            35-00 -   -
01574 -  Alarm triggered by Door Contact Switch; Right Rear
            35-00 -   -
01561 -  Left Rear Door
            61-10 -  Won't De-Safe - Intermittent
01562 -  Right Rear Door
            59-10 -  Can't Unlock - Intermittent
01562 -  Right Rear Door
            60-00 -  Won't Safe
01562 -  Right Rear Door
            61-10 -  Won't De-Safe - Intermittent
00466 -  Control Module for Steering Column Electronics (J527)
            49-10 -  No Communications - Intermittent
01559 -  Drivers Door
            58-10 -  Can't Lock - Intermittent
01560 -  Passenger Door
            61-00 -  Won't De-Safe

 

 

Na poprzedniej stronie kolega opisał podobny problem, ale chyba go nie rozwiązał. Postaram się sprawdzić to co mu radziliście. Po ok 10 minutach otworzyć z kluczyka i sprawdzić czy podświetli się guzik awaryjnych, dobrze rozumiem?

Mam możliwość pomóc mu z tym dziś do południa ale niestety nie wiem jak :|

PROBLEM ROZWIĄZANY

Czytajcie temat w takim przypadku jak wyżej opisany wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami z filmu domjenicka!

 

Pozostał następujące błędy:

Cytuj

 

01134 -  Alarm Horn (H12)
            29-00 -  Short to Ground

00963 -  Circuit to Tilt Sensor
            37-00 -  Faulty

01560 -  Passenger Door
            61-00 -  Won't De-Safe

 

Z tym, że drzwi pasażera się odryglowują. Jakieś sugestie? 

Edytowane przez henio098
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wont de safe.
Sprawdź najpierw kable w drzwiach.
Ale na 99% będzie mikrostyk.
Ja miałem zimne luty.
Po przelutowaniu płytki, problem u mnie zniknął.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jak się dostać do pestki imo w kluczyku B7?

Kluczyk rozłożony na części pierwsze i nie ma. Zostaje szary plastik w górnej prawej części pod którym prawdopodobnie siedzi pestka. Jak się dostać, pod logo Audi z drugiej strony nie ma żadnej śrubki. Jakieś sugestie pomysły, ktoś to robił żeby mógł podpowiedzieć? Z góry dziękuje bo siedzę przy kluczyku i nie mogę rozkminić a nie chce podwarza na sile żeby nic nie urwać tym bardziej ze czytałem o imo i jest to mega delikatna rzecz.

 

Up. Po temacie należy nad wyraz delikatnie podważyć szarą osłonę plastikową:-)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie

Temat jak widzę jest wałkowany ciągle, przeczytałem wszystkie strony i tylko chcę się upewnić czy mając jeden scyzoryk i zawieszkę ( prawdopodobnie z PINEM) wystarczy kupić na alledrogo podobny scyzoryk z taką samą częstotliwością i zakodować VAGIEM ? Dzięki za pomoc i wyrozumiałość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, gacekkstb napisał:

Witam Panowie

Temat jak widzę jest wałkowany ciągle, przeczytałem wszystkie strony i tylko chcę się upewnić czy mając jeden scyzoryk i zawieszkę ( prawdopodobnie z PINEM) wystarczy kupić na alledrogo podobny scyzoryk z taką samą częstotliwością i zakodować VAGIEM ? Dzięki za pomoc i wyrozumiałość :)

Jak masz pin immo to tak. Będziesz musiał dociąć grot i jak immo nie będzie łapać kupić nowy transporder groszowe sprawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...