kamien85 0 Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 Cześć, Przedstawiam wyniki dzisiejszych zmagań. Auto to B7 sedan, ośka, 1.8T BFB. Mody przeprowadzone DP 2,75cala, tip, Dual Smic, wtryski 320 + nowy filtr, program by Łukasz13. Strojenie na PB98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 Dobra robota. Wcześniej miałeś serie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 Pierwsze kreski to wyłącznie program? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien85 0 Opublikowano 21 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 Pierwszy pomiar to zmiany mechaniczne bez programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf 54 Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 Ciekawe ile daje tak niska temperatura w czasie pomiaru... ale tak czy siak - robota Łukasza jak zwykle pierwsza klasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 Godzinę temu, Unf napisał: Ciekawe ile daje tak niska temperatura w czasie pomiaru... ale tak czy siak - robota Łukasza jak zwykle pierwsza klasa Niektóre hamownia stacjonarne przeliczają na normę i w sumie powinno porównywać się w jednoznacznych warunkach. Wpływ warunków na moc http://www.godula.pl/?page=article&kat=art&option=det&artid=14 . Z tego co widzę to hamowałem swoje auto przy 1009 hPa i 2,0 °C, pewnie dlatego wyszło więcej niż seria (o 2 KM i 5 Nm). Z drugiej strony takie różnice zawsze można podpiąć pod błąd pomiaru. Czy to na + czy na -. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal883 1 Opublikowano 16 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 Też jadę do Łukasza13. Jak ogarnie też pochwale się wykresem i pewnie polecę następnych kilka osób. Zastanawiam się tylko co da radę zrobić z moich wtrysków w serii 320cc + seryjny kat bez down pipe ale za to fmic Jak wyjdzie w okolicach 200km i 315Nm bez zapętlania to będę bardzo szczęśliwy... I na tym skończę mody w moim 1.8t. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 W dniu 21.11.2020 o 23:54, Unf napisał: Ciekawe ile daje tak niska temperatura w czasie pomiaru... ale tak czy siak - robota Łukasza jak zwykle pierwsza klasa Trochę odkop... wybrałem się w tym roku na modyfikację mapy. Wyszła zdrowa seria... w 2020 roku hamowałem na drogowej przy +2 °C, teraz na rolkach przy 16°C, wyszło tyle samo. Jak widać na serii BEX takie zmiany temperatury nie wpływają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się