Jump to content

Recommended Posts

Cześć, 

Przedstawiam wyniki dzisiejszych zmagań. Auto to B7 sedan, ośka, 1.8T BFB. 

Mody przeprowadzone DP 2,75cala, tip, Dual Smic, wtryski 320 + nowy filtr, program by Łukasz13. Strojenie na PB98. 

 

a4b7kamien.jpg.bc35b52668c28ab9cbc3cb4fb45ba592.jpg

Link to post
Share on other sites

Pierwsze kreski to wyłącznie program?

Link to post
Share on other sites

Pierwszy pomiar to zmiany mechaniczne bez programu.

Link to post
Share on other sites

Ciekawe ile daje tak niska temperatura w czasie pomiaru... ale tak czy siak - robota Łukasza jak zwykle pierwsza klasa :thumbup1:

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Unf napisał:

Ciekawe ile daje tak niska temperatura w czasie pomiaru... ale tak czy siak - robota Łukasza jak zwykle pierwsza klasa :thumbup1:

Niektóre hamownia stacjonarne przeliczają na normę i w sumie powinno porównywać się w jednoznacznych warunkach. Wpływ warunków na moc http://www.godula.pl/?page=article&kat=art&option=det&artid=14 .

Z tego co widzę to hamowałem swoje auto przy 1009 hPa i 2,0 °C, pewnie dlatego wyszło więcej niż seria (o 2 KM i 5 Nm). Z drugiej strony takie różnice zawsze można podpiąć pod błąd pomiaru. Czy to na + czy na -.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...