Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czerwona turbina


kamilm123

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, kamilm123 napisał:

No własnie ale czemu tak jest? Przecież moje wałki których nie założył były z głowicy AUM a teraz jest głowica ADR i wałki ADR. powinno być teraz ok właśnie. Gorzej jakby do głowicy ADR założył moje stare wałki z AUM wtedy by mogło coś być nie tak. Chyba, że źle myśle. 

Nie wiem jakie były ori wałki w Twoim 1,8T, w profilu masz BFB a one jak się nie mylę to w B7 wychodziły :decayed:

Wałki powinny być od takiego silnika do którego masz soft w ECU.

Jak na starych wałkach było OK to podejrzewam że były właściwe, albo ktoś kto robił chipa dopasował mapy do nich.

Teraz głowicę masz taką samą jak poprzednia , a wałki z czapki wzięte i jeszcze chcesz by to wszystko działało poprawnie ?:)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że celujesz w jakieś grubsze mody sądząc po wałkach ADR, czapce nie pod EURO 4. Zgadza się? 

Tak jak wspomniał @piotrsob1 , inne wałki to inna charakterystyka pracy silnika co nie zmienia faktu, że po 15 km z prędkością 90-100 km/h przy wywalonym kacie turbawka jest czerwona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, george napisał:

Widzę, że celujesz w jakieś grubsze mody sądząc po wałkach ADR, czapce nie pod EURO 4. Zgadza się? 

Tak jak wspomniał @piotrsob1 , inne wałki to inna charakterystyka pracy silnika co nie zmienia faktu, że po 15 km z prędkością 90-100 km/h przy wywalonym kacie turbawka jest czerwona...

Nie, nie celuje w większe moce. Po prostu taka głowica mi się trafiła. mechanik mówił zresztą, że założył moje stare wałki a pewnie mu się nie chciało przemieniać dlatego zostawił od adr. 

Pojadę jutro do niego niech zmieni wałki i zobaczę wtedy. Zobaczę gołym okiem, że te wałki się różnią od siebie? Tzn te od adr i te moje stare?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kamilm123 napisał:

Zobaczę gołym okiem, że te wałki się różnią od siebie? Tzn te od adr i te moje stare?

Wcale nie koniecznie.

Różnice fizyczne mogą być na tyle małe że nie zauważysz ich organoleptycznie :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra spróbowałem i można powiedzieć, że głowica z adr z zaworami z adr i wałkami od bfb to nie najlepsze połączenie. Oddałem głowicę i dalej jestem na etapie szukania innej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś że numery części starej i nowej głowicy były takie same ...

O ile stare wałki były dobre to raczej  nie widzę problemu by je przełożyć do nowej , zamontowanej już głowicy .

Dla tego jestem zdziwiony że ją zdemontowałeś i oddałeś sprzedawcy , tym sposobem generujesz sobie niepotrzebne koszty :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...