Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spec od przekladek


sebamol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie wiem czy dobry wątek, ale wydał mi się najrozsądniejszy...

Koledzy, który z Was ma doświadczenie w przekładkach A4 B6/B7, a głównie chodzi o elektrykę, bo mechanika nic nadzwyczajnego...może wiecie który z kolegów jest w tym temacie połapany to dajcie namiary :) czekam na pomoc, pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam ale masz za daleko do mnie:wink:

Napisz konkretnie co chcesz wykonać i na pewno się ktoś odezwie bo są tu na forum koledzy mający wiedzę, zdolności i sprzęt. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to jestem w trakcie wykonywania - przekładam Cabrio A4 B6 :) Pacjent angielski to 1.8T BFB. Wiązkę wnętrza mam wraz z całą przekładką EU ale od 2.5 TDI no i...kilka haczyków wyskoczyło. Wiadomo muszę przepinować kable idące do przodu w skrzynce kompa, bo diesel ma je inaczej rozplanowane. To jeszcze przede mną ale obecnie włożona instalacja do środka, większość działa tylko wyskoczył problem z klimatronikiem. Do tej nowej wiązki podłączyłem ten oryginalny z anglika i dziwnie się zachowuje tzn. włącza się klawiszem ogrzewania szyby, zamiast OFFem, działa zakres temperatur, ale nie działa zakres siły nawiewu, wyłącza innym niż OFF. Co może być, przecież jak zmieniałem np. u siebie na taki z grzanymi stołkami i nawet od B7 to wszystko hulało, tylko musiałem zastosować przekaźnik odnośnie tego rozwiązania grzania szyby. A tu jakie licho, że tak się zachowuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...